NOD februari 2020

Ja sinds twee maanden toen. Ik gestart ben met teunisbloemolie   Maar fertiliteitsarts zeiwel dat pcos en ovulatie testen soms niet betrouwbaar zijn.. Lees op internet verschillende verhalen daarover, dat ze soms te vroeg, te laat of niet reageren...
 
Pff vind dat wel lastig, we hebben iig nu al 3 dagen geklust, dus mocht t morgen gebeuren dan hebben we ons best gedaan.. Maandag maar op de echo anders afwachten of die gesprongen is.. 
Gekke ie dat de test vanochtend en vanmiddag ook lichter was dan gisteren, de controle streep.. Heb wel buikkrampen maar weet niet of dat nu tussen me oren zit haha ? 
 
Maakt me wel onzeker of die wel goed springt zeg maar.. 
 
Hier 4 dagen voor NOD, voel me al dagen anders.. beetje weeiig, borsten die zwaarder/anders voelen. Net een testje gedaan en lijkt heeeel heeel licht streepje te zien. Morgen maar met ochtendurine proberen, zo spannend!
 
Oooh jongens, het is echt positief! Zojuist een clearblue test gedaan. Hier staat zwart op wit Zwanger 1-2 weken. ☺?????
(Dan geloof je het toch wat meer)
Zooo ongelooflijk dit????. Vooral omdat ik me goed voel, beetje opgeblazen buik, steekjes en gespannen borsten. Hetzelfde als een ongesteldheid. 
Ik hoop ook dat jullie allemaal een positieve test mogen krijgen! Voelt stom om mijn positieve test dan te vertellen. Maar heb hoop lieve mensen. Ik gun het jullie van harte!
 
Thanks voor het navragen Cardiozuster, wij houden het tot nu toe mooi op om de dag. Balen van die ovulatietest, snap dat je daarvan in de war raakt. 
@Suus, fijn een korte cyclus! 
@fleurtje, is dat zo makkelijk thuis te doen ja? Is dat ook betrouwbaar? 
Spannend Lot, er is nog hoop idd. 
Ik had vandaag mijn eisprong verwacht. Maar nog niks, zelfs geen knipperende smiley bij cb. Ik zit op dag 15 en heb maar een cyclus van 26-29 dagen normaal. De vorigr keer had ik geen knipperende smiley maar van niks naar een vaste. Weet iemand wat dat betekend? Ben je dan minder vruchtbaar of meer hij dan een hormoon minder goed? Als ik naar mijn afscheiding kijk dan heb ik hem nog niet gemist. Toch maar mooi niet drinken dit weekendje weg, voelt toch beter. Al teijfel ik wel om vanavond een wijntje te doen bij het eten. Wat doen jullie tijdens de ovulatie?  
 
ik drink tot ovulatie, daarna niet meer, is wat je zelf fijn vindt denk ik ;)wat stom idd dat je ovulatietest ook niet positief raakt... misschien zit het in de lucht! :)
 
gefeliciteerd voor degene met een positieve test! Mooi begin van februari! :)
 
@lott voor je menstruatie neemt afscheiding af, bij zwangerschap krijg je meer ook rond je eisprong heb je meer afscheiding. 
@fleurtje hoeveel dgn van te voren heb je al wat bloedverlies? Ik heb ook al voor mijn NOD wat bloedverlies. 
Voor degene die streepjes zien een voorzichtige gefeliciteerd! ?
@gebruiker10210927 Gefeliciteerd!! ?
Hier nog steeds bruinverlies en nog geen echte menstruatie maar die verwacht ik wel, merk het aan alles. Dus op naar de volgende ronde. ?? Ga wel een echo laten maken en hopen dat mijn bms wat dikker is. 
Zijn er nog dames die mij meer kunnen vertellen over tarwekiemolie etc. ☺️
 
Terug
Bovenaan