NOD februari 2020

@nalaaa: ja dat is betrouwbaar die test voor mannen :) het kost 20 euro en je hebt na een kwartier resultaat. Veel handiger dan dokterskosten en te wachten op resultaat. Ik heb het besteld op sensitest. Hier de link: 
https://m.sensitest.nl/index.php?p=sperm-ok-vruchtbaarheidstest-voor-mannen
@Piet: ik heb zo wat bloederige afscheiding maar de menstruatie is er nog niet volledig door gekomen. Echt raar... vandaag NOD en het is sinds vanmorgen. Maar nog nooit zo weinig bloed gehad en nog nooit zoveel last gehad de laatste dagen. 
 
Ja dan toch vanochtend positief getest op de eisprong. Vindt het wel vreemd dat hij helemaal geen vruchtbare dagen meer aangeeft. Maargoed een eisprong is een eisprong, ik verwacht hem vanmiddag en we hebben het al gezellig gemaakt. Doen jullie ook altijd de ochtend na de eisprong nog? Lees dat je dan ook nog wel vruchtbaar bent maar voor mijn gevoel ben je dan al te laat. Misschien beetje to much information. Maar vind dit zon fijne plek om juist alles te kunnen delen ?
?ook voor jullie!!
 
@nalaaa fijn die positieve test! Wij doen het idd tot de eisprong en daarna niet meer, maar ben ook nog niet zwanger dus kan weinig echt nuttig advies geven haha.
 
ik zat met ongeveer eenzelfde vraag. Had vrijdag een positieve ovulatietest met test streep duidelijker dan controlestreep.  Gister waren ze allebei even duidelijk. Gisteravond wilde ik nog wel aan de slag, maar waren allebei zo moe en hadden eergisteren ook al gezellig gemaakt dus niet meer gedaan. Is het verstandig om vandaag nog even te doen? En zou eisprong dan al geweest zijn tussen de twee testen (omdat de laatste dus wel positief was maar die er voor echt donkerder was) of zou die na de laatste test nog zijn geweest/moeten komen?
 
@fleurbo als je een positieve test hebt dan heb je volgensmij binnen 48u eisprong. Maar ik ben tot op heden nog niet succesvol dus geen idee ?. Het kan nooit kwaad denk ik ?
 
Terug
Bovenaan