NOD februari 2020

@fleurbo ik heb clearbleu en ik voel mijn eisprong. Als ik in de ochtend positief test dan heb ik altijd in de middag of avond mijn eisprong. Maar dit is misschien bij iedereen anders. De kans zal minder hoog zijn dan vrijdag maar als julle er zin in hebben zou het kunnen. Sperma leeft trouwens ook zo'n 48 uur dus je zou hem bijna niet gemist kunnen hebben lijkt me. We zitten trouwens weer dicht bij elkaar! Wanneer verwacht jij je NOD?
Ik merk altijd dat ik direct na mijn eisprong veel minder behoefte heb, van te voren juist veel meer dan normaal. Daar merk ik het altijd aan. Maar goed hier ook nog niks positief dus geen idee wat de goude formule is, mocht die er al zijn. 
 
@nalaa ja haha ik merk idd ook dat ik rond mn eisprong veel zin heb. Heel fijn want met de pil was het libido verschrikkelijk laag!
Ik zit mezelf echt op te vreten hier, di of woe NOD en gister spierwitte test sochtends. Hopelijk kan ik wachten tot woensdag, ik vind het naar de wc gaan en erachter komen dat ik ongesteld ben erger dan een witte test dus vind het wel telkens een moeilijke keuze om wel of niet te testen. Wat doen jullie? 
 
@Nalaa ik heb wel eens gelezen dat het kan dat die clearblue bij het hormoon oestrogeen dan niet goed kan vinden in je urine. Betekent niet dat je het niet hebt maar waarschijnlijk gewoon dat het minder snel zichtbaar is bij je. Dus ik geloof niet dat het iets te maken heeft dat je dan meer of minder vruchtbaar bent is bij iedereen anders. Volgens mij net als bij zwangerschapstesten dat sommigen op NOD positief testen en anderen pas 2 weken erna oid... maar dat is wat ik denk. Ikzelf heb nu de paarse clearblue namelijk ook en de vorige ronde had ik 7 dagen lang een knipperende smiley.. voordat ik een vaste had nu zo ongeveer 4 dagen ervoor.. en ik heb ook toevallig vanochtend een vaste smiley :D wij hebben het gister gezellig gemaakt en doen het denk vandaag en morgen nog..
@cardiozuster jij al een positieve ovulatietest? Die van jou zou ook nu ongeveer zijn toch?
@fleurbo het kan dat je eisprong is geweest is vaak idd 48 uur na de positieve ovulatietest echter... ik had de vorige keer op vrijdagochtend een positieve ovulatietest en heb toch echt op zondagnacht mijn ovulatie gevoeld.. daarom dat wij nu met vandaag een positieve test het maar even vandaag en morgen gezellig maken... de vorige keer alleen op die vrijdagmiddag nog gedaan dus dat was denk veel te weinig of te laat... ik had bij mijn zoontje tot en met de dag van de positieve test het gedaan en voelde die dag gelijk mijn ovulatie in de middag.
@Lott spannend misschien dat je toch wat later positief test. Je bent niet intussen ongesteld echt geworden?
 
 
 
@nalaaa ja zitten weer dicht bij elkaar idd! Ik verwacht NOD 14 of 15 februari. Altijd de dag van de positieve test en dan 2 weken later. Maar nu dus twee dagen positieve test dus kan 14 of 15 zijn haha. Zou een leuk Valentijnscadeautje zijn ? wanneer is jouw NOD? En al enig idee wanneer je gaat testen?
@lott balen dat ze negatief blijven!! Ik ben zelf echt een testjunkie dus ik test rond die periode altijd minimaal 1 keer per dag.. idd lijkt het me erger om hoop te hebben en opeens ongesteld te worden dan dat je je er sochtens al een beetje op kan voorbereiden. Hoop zo erg voor je dat ie positief wordt!!
 
@hetmeisje ja dat is zeker fijn. Heb de echoscopiste al gemaild voor een afspraak. Dan echt spannend, als ik zwanger raak deze ronde hoef ik niet voor de hysteroscopie. ??
 
@hetmeisje nee nog niet ongesteld, maar ik heb een cyclus van 25/26 dagen dus nu zou wel erg vroeg zijn.
Over die clearblue ovulatie test gesproken die vond ik echt vet irritant haha. Die heeft echt drie keer aangegeven dat ik de test verkeerd had gedaan terwijl ik precies deed wat er in de bijsluiter stond. Ik had ook van die strips van sensitest, die vond ik veel fijner (scheelt ook een hoop geld)
Hihi testjunkie klinkt bekend, en dan is ie wit en dan kunnen er nog 1000 dingen aan de hand zijn "ja was niet met ochtendurine, ja ik ben pas zoveel DPO" dus afwachten maar.
Ja idd ik word altijd sochtends ongesteld maar dat vind ik dan zo'n pijnlijk moment als ik het niet zie aankomen. En het is natuurlijk zo definitief, terwijl een witte zwangerschapstest nog wat ruimte overlaat 
 
Spannend fleurbo en nalaa, wel romantisch ja met valentijn hihi! 
 
Terug
Bovenaan