NOD februari 2020

Proficiat aan de dames met een positieve test. 
Hopelijk zijn het er veel deze maand.
Ik ben momenteel helemaal in de war na mijn bbz. Een hele vreemde menstruatie en ik weet niet goed hoe ik nu moet beginnen tellen.
Sinds donderdag 23/1had ik wat bruinverlies. Was op dat moment aan het wachten op mijn menstruatie. 
Vanaf zondag 26/1 werd het lichtroze bloedverlies nog steeds niet veel.
Sinds dinsdag heel wat Feller en helderrood bloed.
Op welke dag is mijn cyclus nu begonnen ? Al op die donderdag of pas vanaf zondag/dinsdag ? 
Hoe zouden jullie dit zien ?
 
Mijn ovulatietest was ook positief vanochtend toen ik thuiskwam uit de nachtdienst, nu nog steeds maar gisteren juist buikkrampen gehad en nu niks... 
Wij hebben afgelopen 3 dagen geklust, vandaag moest vriendlief aan het werk toen ik thuis kwam dus dat ging niet maar afgelopen 3 dagen moet toch eigenlijk ook voldoende zijn.. Mss vanavond nog even als het lukt naast de verplichtingen van bij familie eten en daarna weer nachtdienst haha 
 
@liefje als het alleen maar gekleurde afscheiding is dan tel ik die dag nog niet. Als het bloed is en ik heb een tampon nodig wel. Maar bij mij is het tot nu toe altijd vrij duidelijk. Je kunt altijd ergens in het midden pakken.. 
 
herken je die krampen van ovulatie cardiozuster? Misschien was dan gister wel ovulatie maar blijft het hormoon nog even in je lichaam aanwezig?
ik heb voor de derde dag op rij een positieve ovulatietest.. raar, want normaal is ie altijd maar 1 dag positief. Had nu wel een ander merk.. voor de zekerheid misschien vandaag nog even gezellig maken (als vriendlief ook in de mood te krijgen is) voor de zekerheid, maar heb nu geen idee wanneer ovulatie is...
 
Das frustrerend fleurbo.. Bah.. Ik heb vaak 2 dagen positief dat vind ik al lastig om te bepalen wanneer die eisprong dus is 
Nou had net ook krampen dus zeg maar wat het is haha ? stom lichaam soms haha
Nou morgen echo dus dan weet ik of die gesprongen is 
 
heey allemaal 
ik kon t niet laten tot dinsdag en dacht ik ga toch even testen 
maar zouden jullie mee willen kijken 
ik zie een heel licht lijntje 
en dit is met een normaale test 
dit is een foto van wat vederaf 
https://www.mupload.nl/img/pjq4q5.jpeg
en deze is van wat dichterbij
https://www.mupload.nl/img/pw47ixm6i.jpeg
 
Snapte niets van die ovulatietesten dus net maar even 1 met clearblue gedaan en die gaf een rondje, denk dat ik mijn piek dan wel gehad heb :) in dat geval ook op de juiste momenten aan de slag geweest.
 
@silasv heb net ook op je andere topic gereageerd maar nu ook hier :) volgens mij zwanger hoor! Streepje is licht, maar streep is streep! Alvast voorzichtig gefeliciteerd ?
 
@liefje uhm lastig! Ik had laatst bij iemand gelezen dat de arts had gezegd wanneer het dus echt doorzet dus ik ga dan een beetje van dinsdag uit bij jou.
@sillasv die van veraf vind ik duidelijker en daar lijk ik een licht streepje te zien! Spannend! Ik had bij mijn zoontje ook een licht streepje maar zo licht dat ik hem dus ook niet op de foto kon krijgen en mijn moeder ook zei van nou ik zie hem niet dus denk het niet.
@cardiozuster lastig he. Ik heb nu ook een beetje krampen maar de vorige keer had ik dat op zaterdag ook en zondagnacht dat ik het echt pas voelde... heel lastig...
 
Terug
Bovenaan