NOD februari 2020

Ja herkenbaar Lott met mijn spiraal was mijn libido echt veel lager.
Ik vind dat ook echt een dilemma, laatste keer heb ik niet getest omdat het me steeds veel spanning geeft en er zelfs wakker van wordt als ik weet dat ik 'mag' testen. Maar toen werd ik op het werk ongesteld en vond ik het zo vervelend en voelde me heel de werkdag echt ellendig. Ik vind het fijner om een moment te hebben dat je even mag balen of juist heel blij mag zijn.
@fleurbo Ja had ik ook al uitgerekend, valentijnsdag idd?. Ik ga denk ik deze ronde op de dag van mijn NOD testen. Even gokken of dat dag 11 of 12 na de eisprong is, dus 14 of 15 feb. Al voel ik zo veel symptomen van het ongesteld worden elke keer dat ik me er wel op voor zou kunnen bereiden(alleen hoop ik toch steeds dat het symptomen van een zwangerschap zijn?)
@liefje je telt de dag dat het echt doorzet en het helder rood is voor de start van je menstruatie. Vervelend als je je cyclus niet precies weet. 
 
Bedankt allemaal.
 
Tot mijn zwangerschap wist ik perfect hoe mijn cyclus in elkaar zat. 
Maar nu na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap vind ik dat mijn menstruatie heel erg anders is. 
Dinsdag en woensdag waren verschrikkelijke dagen. Zo veel bloedverlies pijn dat ik zelfs meerdere keren flauw viel. 
 
Hi ladies! 
Had al even niks gepost, druk druk.
Vandaag dag 5 dpo; nog steeds een weeïg gevoel, wel lichtjes, komt en gaat.
Het wachten is écht vreselijk, ppff.
Maja het is niet anders. Kan pas volgend weekend een vroege test doen. 
Ik duim allemaal voor diegene die gaan testen één dezer dagen!! En voor de wachters, ik wacht met je mee! 
Xxx
 
 
Hier lekker ontspannend weekendje weg gehad. Helaas een uur voordat we weer naar huis gingen rijden ongesteld geworden en ook gelijk goed ook.
Effe flink gebaald, ik was deze week errug moe, meer dan normaal en hoopte stiekem toch het dit toch echt raak was. Weet nu in ieder geval dat ik toch echt oververmoeit raak van me werk en het vroegen op staan hiervoor en samen besloten dat we wat anders gaan zoeken. 


Me nieuwe NOD is 29 Feb/01 Maart, dus blijf nog effe meelezen en kletsen hier.
 
 
Hoi hoi allemaal, 
Ik kom me ook bij jullie voegen. Ik ben Danielle, 27 jaar, mama van Nikki (9mnd) en sinds 26 dec is de spiraal eruit (ik bleef bloeden met dat ding, 6 maanden lang). Ben hierna 1x ongesteld geweest. Hoe mijn  cyclus nu precies is weet ik dus nog niet. Sinds een week proberen we het elke 2 dagen een keer gezellig te maken samen, en dat gaan we vol proberen te houden tot ik weer ongesteld wordt of symptomen van een zwangerschap krijg. We hebben besloten voorlopig geen ovu testen te doen. Wel had ik van de weel het idee dat ik andere afscheiding had als anders, dus wellicht dat ovu nu idd geweest is. We zullen het wel beleven. M'n app staat ingesteld op 28 dagen, en volgens dat ding zou Valentijnsdag mn NOD moeten zijn. 
Succes allemaal!
 
@liefje dat klinkt wel heel heftig zeg als je helemaal flauw valt! Ga je de dokter bellen? Zou het wel laten uitzoeken denk ik.. Hoe lang is het ook alweer terug dat je de bbz had? Mijn cyclus is ook wel anders maar juist lichter heb ik het idee.. En m'n eisprong doet veel meer pijn dan daarvoor ook heel raar
 
Terug
Bovenaan