NOD februari 2020

Welkom!
Mijn echo gehad en eitje was idd gesprongen nu dus dat zag er nu goed uit... Volgende week bloed prikken op progesteron en belafspraak..
 
Mocht het in maart nog steeds niet gelukt zijn dan wordt mijn partner verder onderzocht,, gebeurde nu ip niet omdat er nu geen aanleiding voor is en omdat ik ip doorverwezen ben ivm cyclus.. 
En in maart krijg ik dan een eileider onderzoek... Ze gaf aan dat dit best positief op vruchtbaarheid kan werken door onbekende reden.. Nog nooit eerder gehad maar twee studies lieten dat zien 
Zij adviseerde ook echt om nog even te klussen op dag na ovulatie.. 
 
@cardiozuster ok toch gesprongen dan heb je het wss wel goed gevoeld denk ik zo! Oh goed dat je het hebt gevraagd. Ik was al van plan vandaag ook weer gezellig te maken maar nu ga ik dat zeker doen. Dag na de eisprong is dus ook nuttig. En voor jullie ook vandaag dan? 
@baby Love spannend he! Ik zit ook bijna op het wachtbankje. Vandaag even gezellig maken en dan ook wachten tot valentijnsdag daarzo wss dat de ongesteldheid iets eerder komt 12 februari..
@mamnita ah wat balen zeg! Ik had dat de vorige keer ook heel erg dat balen van die ongesteldheid... Ik ga nu niet meer echt vroeg testen om teleurstelling te voorkomen. De vorige keer kwam het echt als een klap die ongesteldheid..
@Daniëlle ooh spannend! Ben wel jaloers hoor wij zijn ook aan het proberen toen mijn zoontje 9 maanden was nu inmiddels bijna 13 maanden. Wel leuk als je een klein leeftijdsverschil. 
 
Ja wij gokken dat gisteren dan ovulatie was.. Had gisteravond ook meer last van de buik dus zal wel toen gebeurd zijn... Ik doe nog een poging vanavond maar dan zijn we ook al 24u na ovulatie, weet niet zo goed of het dan nog zin heeft
 
Ze zei eitje leeft nog 24 uur na ovulatie, mocht er sprake zijn van snel sperma dan maak je een kans hiermee
 
Leer iedere keer wat bij die dokter, ik had gedacht dat vandaag maar weinig zin had 
 
Fijn om die informatie door te krijgen cardiozuster. Ik testen gister positief op de ovulatietest maar voel vandaag mijn eisprong. Denken jullie dat gister dan genoeg is geweest of dat er dan teveel tijd tussen zit? We hebben vandaag even snel geprobeerd maar lukte niet bij hem omdat het te snel en te veel stress had. Denken jullie dat het echt nog nodig is vanavond of als dat niet lukt morgen avond? Wil niet zoveel druk op hem en op deze periode leggen. Maar het voelt alsof we zo onze kans verspillen. 
 
Sperma leeft enkele dagen toch? Bij ons kwam het er gisteren en vandaag ook niet van maar daarvoor drie dagen wel... Op bepaald moment moet het ook goed zijn denk ik dan hoor, wordt al snel een verplicht iets omdat je weet dat je vruchtbaar bent, teveel druk en stress maakt het niet gezelliger vind ik.. 
 
Gisteren lijkt mij voldoende toch.. 
 
@nalaaa lijkt me voldoende hoor! Snap het probleem ook met dat het een 'moetje' is.. 
nu kunnen we alleen wachten met z'n allen! Spannend!! 
 
Morgen of overmorgen NOD vanochtend spierwitte test, dus afwachten of er iets gebeurd bleh!! Word hier zo emo van! Elke keer als je naar de wc gaat afvragen of het zover is ?. Iemand nog meer deze week NOD? 
 
@nalaa, als je ovulatietest positief is dan is je sprong binnen 24-36 uur! Daarna is het eitje nog ong. 1 dag vruchtbaar. Zou dus goed kunnen kloppen dat je een dag later buikpijn had ;)
@hetmeisje, ik heb geen hoge verwachtingen hoor. Voor Nikki zijn we ook 9 maanden bezig geweest. Maarja, wie weet gaat het dit keer sneller :)! Positief blijven! Een klein leeftijdsverschil lijkt me idd heel leuk! 
 
Terug
Bovenaan