NOD februari 2020

Even leek het zo mooi, tuurstreepje, maar toch bloedverlies. En het lijkt door te zetten. Ik zou woensdag mn NOD hebben, maar verschuift nu naar 2 maart. Op na de volgende ronde
 
@aapje ah zonde zeg! Ik hoop dat het niet doorzet en misschien innesteling is...
@nalaa oeh ik snap je probleem! Ik had gister positieve test en dacht het vandaag gezellig te maken nog maar manlief heeft er echt geen zin in... Heeft de afgelopen 3 dagen al hard gewerkt XD... Maar ik wil mijn kans ook echt niet mislopen.. En heel stom maar als ik ongesteld word dan ga ik me echt afvragen of het dan daaraan lag wat natuurlijk niet zo is maar toch... Op het wachtbankje voor ons allemaal spannend! Ik ga volgende week vrijdag pas testen denk. NOD is donderdag geloof ik... Maar ik ga er vanuit dat ik ongi word. 
@Daniëlle ah ik hoop dat jullie nu niet zo lang hoeven te wachten dan. Bij ons was het de tweede keer raak en 1e keer niet echt gelet op ovulatie dus echt een gelukje maar nu na 2 rondes ga ik een beetje denken dat het een gelukje was...in principe dus al 5 maanden bezig maar door de bv werd ik pas met 11 maanden ongesteld. Maar het voelt dan wel als langer terwijl het nog maar kort geleden kon... 
@lott jeetje spannend zeg ik hoop toch dat je een positieve test krijgt! 
 
 
Ik voel aan alles dat ik ongesteld moet worden. NOD tussen morgen en vrijdag ivm onregelmatige cyclus....
Frustrerend.....
We gaan het zien. Weer dertig keer per dag naar de wc wachten op de teleurstelling....
Zo voelt dat echt wel...
 
Succes allen!
 
@Balen aapje en lapjesendraadjes. 
Sperma leeft idd tot wel 72 uur lees ik, dus het zou goed moeten zijn. We hebben het gister avond toch nog even gezellig gemaakt. Het is inderdaad vooral dat ik er alles aan gedaan wil hebben en niet wil denken als ik ongesteld ben dat het daar aan ligt. Al is dat natuurlijk beetje onzin want denk echt dat er veel geluk bij komt kijken. @ het meisje gek hoe je hoofd dan werkt als je ongesteld wordt en je meteen naar een oorzaak wil zoeken om er vervolgens meer controle op te hebben he. 
Ik heb volgende week vrijdag of zaterdag mijn NOD, ik ga ook pas vrijdag of zaterdag testen. Ik vind het steeds zo erg om op het werk te ontdekken dat ik ongesteld ben, moet nu ook weer 13 uur werken op NOD en merk dat ik echt even tijd nodig heb dan en alleen wil zijn. Heeft iemand ervaring met menstruatiecups? Misschien gek maar ik dacht die kun je in de ochtend in doen en dan ontdek je als je thuis bent of je ongesteld bent. Geen idee of dat kan?
 
 
hoii
nou vanmorge weer een test gedaan omdat ik niet ongesteld ben 
en nu maar een gehaald waarop staat zwanger of niet zwanger 
helaas staat er niet zwanger en is het dus wachten op mn nod 
volgensmij heeft t dus toch niet zo mogen zijn helaas 
 
 
Terug
Bovenaan