NOD februari 2020

dus ook ik meld me weer aan voor volgens mn kalender zou ik 2 maart me volgende menstruatie zijn maar dat woord dus wel iets later 
 
@Novalee ah nee heel balen maar zolang er nog geen bloed is, is het goed. Ik hoop dat je toch gewoon zwanger bent.
@sillasv die van clearblue zijn wel niet heel gevoelig dus misschien kan het nog. Ik hoop het voor je! Ik wil je geen valse hoop geven maar bij mijn zoontje heb ik ook een test niet zwanger gehad.
@Nalaa nou wij gelukkig toch ook nog gezellig gemaakt gister. Man wilde toch ineens wel..haha hij wilt ook heel graag een tweede kindje. Maar het is idd wat je zegt heel stom want je gaat dan denken dat het daar aan ligt.. de vorige keer in mijn vruchtbare periode 2 keer gedaan en nu 6 keer... Ik hoop voor iedereen hier dat het raak is! Ik snap wat je bedoeld met dat ongesteld zijn... pff ik ga ook pas vrijdag testen. Donderdag staat bij mij NOD. Hoop dat ik het vol kan houden.. maar de vorige keer veel te vroeg getest en ondanks dat hij negatief was toch die hoop dan.. nu is het wachten voor jou mij en cardiozuster wel een aantal rond valentijnsdag dus NOD. Ik hoop op veel valentijnscadeaus in de vorm van positieve testen! Ik ben niet bekend met van die cups helaas. Mijn zus gebruikte het wel en vond het geloof ik wel prettig.
 
@hetmeisje
klopt ik heb t vakee gelezen maar al vanaf woensdag al een heel licht streepje op een vroege test 
dus dan zou die denk ik wel al zwanger aan moeten geven op de clearbleu test
ik voel me ook totaal niet zwanger 
alleen wat lichte streek krampjes aan mn rechte kant last van me onderrug moe en de laatse 2 nachten heel slecht geslapen door dat ik t zo warm had dat ik mn draai gewoon niet kon vinden en zelfs ff naar buiten ben gegaan om af te koelen 
dus we wachten af als ik vrijdag nog niet de rode duivel is aan gebroken ga ik weer testen 
 
Hoi dames, even een update!
Ik begin nu toch langzaamaan te geloven dat ik toch echt zwanger ben! Ik vind het heel spannend en ben echt dwangmatig aan het testen. Gisteren was denk ik mijn NOD, zit nu op 15dpo! Maar niet ongesteld geworden. Ben een beetje bang of de testen niet te langzaam oplopen, maar volgens mij heb je vaak rond 5w pas een knaltest?
https://www.mupload.nl/img/msrikyir4s.jpeg
Voor iedereen die deze ronde toch ongesteld geworden is, ik hoop echt dat het voor jullie volgende ronde raak is! 
 
@DaantjeK oplopen is oplopen denk ik zo dus denk dat het wel goed zit gefeliciteerd! Ga je nog een clearblue ook doen? Echt super leuk voor je! En meer hoop voor ons dat het kan lukken! Heb je het je vriend/man al verteld?
 
Terug
Bovenaan