NOD februari 2020

Deze is van vanmorgen trouwens! Dacht dat ik deze had gepost. Deze foto is nog duidelijker. Misschien moet ik ook gewoon niet zo onzeker zijn! https://www.mupload.nl/img/kpqzlmof2hra.jpeg
Mijn vriend inderdaad al verteld, hij is heel blij maar vindt het ook heel spannend ☺️
 
Bedankt ? 
 
@DaantjeK gefeliciteerd!
@Sillasv ik duim voor je dat je toch positief kan testen eind vd week. Is toch gek dat je voorheen wel een licht streepje had en nu opeens niks...zal aan de test liggen denk ik dan.
Hier nog steeds krampjes en weeig gevoel, zit nu op 7dpo. Veels te vroeg om te testen dus ik moet geduld hebben. NOD verwacht ik tussen 11 en 13 feb. Wordt echt gestoord van het wachten! 
Voor alle andere dames, ik blijf voor julie duimen dat het snel raak mag zijn!
 
 
@babylove 
ja heel apart maar was ook wel erg vroeg met testen 
meschien dat t toch fout is gegaan
maar mn menstruatie is ook nog nergens te bekken en ik voel ook niet dat die er aan zit te komen
ik merk wel dat mn borsten erg gespannen zijn niet pijnlijk maar meer of ze strak getrokken worden (sorry voor de uitleg zo) 
en er lopen meer aderen op 
en voel me niet echt misselijk maar ook niet goed zeg maar echt een kut gevoel alsof ik elk moment kan uitbarsten 
 
laten we hopen dat het alsnog raak is sillasv
 
Aangezien zondag de eisprong was zet ik de NOD op 16 februari voor de zekerheid, maar vorige cyclus brak ongesteldheid pas door op dag 16 dus ik ben wel erg voorzichtig met die datum
 
wel af en toe last van de buik... ik zal 't allemaal wel in m'n hoofd halen denk ik soms haha
 
Wat een hoop ontwikkelingen allemaal! Spannend voor degene die op het wachtbankje zitten. En op naar de volgende ronde voor degene die ongesteld zijn geworden.. Ik heb gister de eerste x accupunctuur gehad ben zo benieuwd! Moet volgende week weer vlak voor m'n eisprong tenminste als m'n cyclus weer zo kort is. En dan paar dagen voor nod weer. Ik merk wel wat aan m'n lijf dus wie weet doet het al wat!
Had vannacht gedroomd dat ik zwanger was van een tweeling haha ? 
 
haha SuusX die droom heb ik ook al meerdere keren gehad! haha  
 
wat merk je aan je lijf met die acupunctuur dan? heb er wel eens wat over gelezen maar was volgens mij niet wetenschappelijk bewezen?
 
Cardiozuster, ohja haha ik heb het ook al meerdere keren gedroomd dat we zelfs in onze dromen er mee bezig zijn!
Ik heb sinds gister avond hoofdpijn en heel erg moe. En beetje krampig gevoel in m'n buik. M'n menstruatie was eigenlijk al over maar sinds gister avond weer klein beetje bloedverlies. En klopt ja het is niet wetenschappelijk bewezen. Een collega van me heeft het ook gedaan en is zwanger geraakt en twee vriendinnen van die collega ook! Vandaar dat ik het ook een poging waard vind! 
 
oh dat is zeker positief!
Volgens mij is dat met alles, bij de een draagt het wel bij en bij de ander niet, wat je ook probeert om zwanger te worden! Niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar!
 
Terug
Bovenaan