NOD februari 2020

Ja is ook zeker zo! Na al die miskramen en na ruim een jaar proberen ga je toch verder zoeken. Het geeft wel weer hoop in ieder geval. 
 
@daantjek ik denk dat het raak is! Anders zijn die testen ook gewoon stom!
 
@barmeisje ik hoop het ook maar we wachten rustig af (lees niet rustig haha)
 
Iedereen weer heel veel succes!!!
 
@daantjek, wanneer was je NOD ook alweer?
Dezelfde test had ik op mijn NOD en zag er ook zo uit. Eigenlijk nog minder duidelijk zelfs. Heb toen een test van de DA gehaald 2 dagen na NOD en die was knal positief. 3e dag na NOD een clearblue en die gaf het daadwerkelijk aan.

Mijn ongesteldheid duurde dit keer maar 3 dagen. Vanaf vrijdag beginnen de vruchtbare dagen. Hopelijk kan ik dit als ronde 1 tellen.
NOD 26 februari. Weekend daarvoor is carnaval. Als ik dit als ronde 1 kan mee tellen dan is het nog even kijken hoe we dat gaan doen.
5 dagen voor NOD testen lijkt me niet mogelijk.
 
Hoi meiden! Ik zit ook in wachtbankje! Mn bod is vrijdag! We zijn al langere tijd bezig voorceen 2de mar tot nu toe nog niet raak. Sinds gister middag een zeurige pijn! Kan dit een goed of slecht teken zijn?? Alive helpt niks dus vraag me af wat zou het kunnen betekenen!
 
[quote quote=10290309]@babylove ja heel apart maar was ook wel erg vroeg met testen meschien dat t toch fout is gegaan maar mn menstruatie is ook nog nergens te bekken en ik voel ook niet dat die er aan zit te komen ik merk wel dat mn borsten erg gespannen zijn niet pijnlijk maar meer of ze strak getrokken worden (sorry voor de uitleg zo) en er lopen meer aderen op en voel me niet echt misselijk maar ook niet goed zeg maar echt een kut gevoel alsof ik elk moment kan uitbarsten[/quote]
hoe vroeg had je getest? en wanneer is ook weer je NOD?
voel met je mee hoor, want dit is ook niks; geen menstruatie maar ook geen knaltest. Het lichaam werkt zo vreemd...helaas hebben we er niet veel over te zeggen. De natuur doet zijn werk...
 
[quote quote=10290394]Hoi meiden! Ik zit ook in wachtbankje! Mn bod is vrijdag! We zijn al langere tijd bezig voorceen 2de mar tot nu toe nog niet raak. Sinds gister middag een zeurige pijn! Kan dit een goed of slecht teken zijn?? Alive helpt niks dus vraag me af wat zou het kunnen betekenen![/quote]
Hai Coraliene, welkom!
De krampjes en zeurende pijn kan van alles zijn...het lichaam kan je goed voor de gek houden. Als je nod vrijdag is dan zou je vandaag of morgen al een vroege test kunnen doen...
Succes, ik hoop dat je 2e baby zich gauw zal melden :)
xx
 
@Novalee haha ja spannend. Meer dan wachten kan je niet doen.. Ik wacht ook niet zo rustig af. 
@Caroliene oeh spannend! Misschien innesteling idd als je NOD al vrijdag is kan dat best. Ik had de zaterdag voor dinsdag NOD de innesteling van mijn zoontje. Ik hoop het voor je zeg! 
 
Hier inmiddels meer krampen vandaag, ben ff mn bed ingekropen. Manlief is thuis en speelt beneden met de kids. Voelt alsof ik ongesteld ga worden maar toch net even anders...geduld geduld geduld. Mn nod is pas volgende week dusss, ik snap er geen pepernoot van :)
 
Terug
Bovenaan