NOD februari 2020

Lastig hè dames,
Gefeliciteerd coor diegene die zwanger zijn.  Deze ronde had mijn lichaam mij echt voor de gek gehouden. Finger crosser deze maand. Acupunctuur heb ik bij de 1e gedaan. Bij mij was ik niet daardoor zwanger geworden. Het heeft mijn lichaam wel rustiger gemaakt. 
Liefs
 
Lastig hè dames,
Gefeliciteerd coor diegene die zwanger zijn.  Deze ronde had mijn lichaam mij echt voor de gek gehouden. Finger crosser deze maand. Acupunctuur heb ik bij de 1e gedaan. Bij mij was ik niet daardoor zwanger geworden. Het heeft mijn lichaam wel rustiger gemaakt. 
Liefs
 
@niempje,
Ik had mijn NOD in eerste instantie berekend op 6 feb. Maar ik heb een onregelmatige cyclus van 30-38 dagen en had hiervoor het gemiddelde 34 dagen genomen. Ik had mijn eisprong in de nacht van 19-20 Jan, dus had mijn NOD nu denk ik op 3feb (+14 dagen) en dat was dus gisteren. Maar zeker weten doe ik niet!   
 
hoe vroeg had je getest? en wanneer is ook weer je NOD?
voel met je mee hoor, want dit is ook niks; geen menstruatie maar ook geen knaltest. Het lichaam werkt zo vreemd…helaas hebben we er niet veel over te zeggen. De natuur doet zijn werk…
6 dagen geleden dus woensdag en vandaag zou mn nod zijn maar tot nu toe niks te bekennen zelfs niks roze wat ik normaal gesproken al een dag van te voren heb 
 
Ik ben even een paar dagen afwezig geweest. Geprobeerd het wat los te laten maar dat blijft moeilijk....
Gefeliciteerd aan de dames met de positieve test.     Ontzettend balen voor de dames die ongesteld zijn geworden!?
Ik heb zondag mijn NOD. In overleg met mijn vriend net een vroege test besteld om die vrijdag op mijn verjaardag te doen. Dit kan twee kanten op. Maar als het positief is is het natuurlijk het mooist mogelijke verjaardagscadeau?? en anders een dag met een ellendig randje.
 
@suus spannend zo eerdte ronde met accupuntuur. Ik wist niet dat het zo vaak moest. Ik heb maandag mijn intake dus ben benieuwd wat ze kan betekenen voor mij. 
@silvas pff die onduidelijkheid is echr niet leuk. Hopelijk heb je toch nog een knaltest in je handen binnenkort. 
@anneanne snap dat.je op je verjaardag wil testen, dat zou een fantastisch cadeau zijn. Mocht je negatief testen zou ik je dag niet te veel laten beïnvloeden want het kan nog te vroeg zijn. Hopelijk hebbje het beste cadeau wat je kan krijgen! 
 
Gefeliciteerd voor degene die een positieve test hebben!! Zo fijn!
En wat balen voor degene die een negatieve test hebben of ongesteld zijn geworden.
 
Ikzelf word ook een beetje ellendig. Ik heb een onduidelijke cyclus.. wel het idee dat ik exact twee weken geleden mijn eisprong heb gehd. Nog steeds niet ongesteld.. ik voel al dagen dat het eraan zit te komen, maar het komt maar niet (elke keer met afvegen checken of het al begonnen is). Ik heb ook al 3 testen gedaan, allemaal wit! ik wil zo graag dat het komt, want dan kunnen wij weer verder.
Balen dus... en afwachten
 
Terug
Bovenaan