NOD februari 2020

Hallo allemaal, ik wil hier even meeschrijven. 
begin vorig jaar ben ik bevallen van ons eerste kindje. We hebben er een jaar over gedaan om zwanger te raken.
Voor de tweede wilden we eerder beginnen, om de stress van het niet zwanger raken te voorkomen. (Hoe meer je wil, hoe meer je er mee bezig bent, hoe moeilijk het is)
We hebben dus nog niet bewust gekozen voor een tweede maar wie weet komt deze sneller dan gedacht!
In m'n 3e week vd cyclus 1 dag een vervelend gevoel bij m'n vagina, alsof ik ongesteld moet worden. Ik vind het moeilijk te omschrijven, misschien een heel zwaar/duwend gevoel? Ik dacht ook ongesteld te worden, maar dit blijkt dus een week later te zijn als ik nakijk wanneer ik voor t laatst ongesteld was. (M'n cyclus is heel regelmatig)
Wat me heel erg doet twijfelen is dat m'n man hetzelfde merkt nu, als bij de eerste, dat ik naar melk ruik (ja heel gek ik weet het). 
Daarnaast heb ik vanmiddag een dutje gedaan en ben ik nu weer heel moe, maargoed dit kan ook gewoon toeval zijn.
 
Welkom hier nieuwe dames,
@gebruiker snap dat je dan inderdaad eerder wil beginnen. Herken de stress wel, wij hebben lang gewacht vanwege een reis en medisch wat dingetjes en daar isnhet niet relaxter op geworden.
@cardiozuster knap dat je gaat wachten. Ik ga ook pas testen op mijn NOD , dat is precies over een week. Bij jou? 
@fleurbo zo lastig he die testdrang. Gelukkig moet ik werken komende week en ben ik pas zateedag op mijn NOD vrij dus dat maakt het makkelijker om uit te stellen. Hopelijk lukt het om de testdrang nog even uit te stellen. 
 
 
Hee gebruiker! Als je streepje van de test even donker of donkerder is dan de controle streep dan zit je op je piek. Ff paar daagjes doortesten totdat ie afloopt en dan kan je zien hoe donker hij bij jou wordt
 
goeiemorgen dames 
even een korte update 
ik denk dat ik mn ciclus niet goed berekend heb en dat ik op 14/15 feb mn nod heb 
op 29 januari had ik in een keer een posetiefe ovulatie test en dacht dus dat die reageerde op t zwangerschaps hormoon 
vanmorge vroeg toch een test ertegen aan gegooid en mn vind en ik zagen toch gelijk binnen de tijd een schaduwlijn te zien 
woensdag of donderdag weer een test doen en kijken of die duidelijker is geworden 
 
 
@soooof ik vind het maar een rot test. Durfde daarna eigenlijk niet weer, maar vanochtend toch maar nog een andere test gedaan. En als ik die mag geloven ben ik toch echt zwanger! Binnen de afleestijd kwam hij al tevoorschijn.  Ik hoop dat die rot streep bij jou ook gewoon als een duidelijke op een andere test komt. En ook voor de anderen: ik duim voor jullie!   https://www.mupload.nl/img/zhiwu2.jpeg
 
@Grietje24 wauw gefeliciteerd!! Ik heb vanochtend getest met Etos maar die laat nog geen schim van een streep zien.. morgen maar weer testen, zolang ik geen menstruatie heb.. 
 
Terug
Bovenaan