NOD februari 2020

Goedemorgen dames! 
En welkom voor de nieuwe dames.. 
ik zie al wat positieve testen voorbij komen, gefeliciteerd! Ik test niet met ovulatie testen, voel normaal m’n eisprong luid en duidelijk, is ook redelijk op dezelfde dag van de cyclus altijd. Ben bang ook dat als ik dat ook nog ga testen het helemaal een gepland schema achtig iets wordt.. dan kan ik het echt niet meer loslaten. 
voor deze ronde besloten er gewoon van uit te gaan dat het niks wordt (eisprong moet nog komen, NOD 3 maart), dat is tot aan de eisprong vaak goed te doen maar daarna.. haha. 


Iedereen succes die op het wachtbankje zit, ik duim met jullie mee! 
ook al wil ik t zelf ook graag, ik blijf het oprecht leuk vinden om al die testen te zien! 


liefs 
 
hoeveel rondes ben je nu verder?
 
Ik moet wel ovulatietesten gebruiken anders weet ik het niet zeker, ik krijg pas klachten als die gesprongen is.. weet 't liever wat verder van tevoren zodat je er een beetje op in kunt spelen.. en met m'n pcos weet ik pas sinds 3 cyclussen wanneer die ovulatie is, ik durf er niet op te vertrouwen dat die precies op die dag valt haha
 
ooh wat krampen in de buik sinds vanochtend.. zo stom dat je overal iets achter zoekt als er iets in de buik gebeurd LOL... het is wel een week na ovulatie dus google zegt dat het innesteling kan zijn? probeer er maar weer niet teveel van te denken
 
Gefeliciteerd Grietje en BabyLove, fantastisch nieuws!!!!
 
Ik vind het heerlijk om zo mee te lezen, alles is zo herkenbaar! Die spanning, je niet kunnen inhouden om toch een test te doen, haha.
Wij hebben een kindje van bijna twee en zijn sinds 2 maanden voor een tweede bezig. Ik heb de app PC en heb me daar in eerste instantie aangehouden wb ovulatie. Beiden keren bleek ik op een heel ander moment mn eisprong gehad te hebben.. dat betekend dus eigenlijk dat we nog niet 1x op het juiste moment seks hebben gehad. Dus dat geeft hoop! Bij ons zoontje was ik onverwachts, na 1x onbeschermd, zwanger.
We hebben besloten om aankomende keer met ovulatietesten te werken, zodat we zeker op het goede moment seks hebben! Mocht het dan niet lukken, lassen we 3 maanden "pauze" in. Hier hebben we heel lang over nagedacht, maar 20 familieleden zijn in dec/jan/feb jarig.. omdat het ons niet uitmaakt hoeveel leeftijdsverschil er tussen zit en we ook nog wel zouden kunnen wachten hebben we dit besluit genomen. Maar goed, eerst even focussen op aankomende keer! Mocht het raak zijn, is het een midden november kindje. 
Spannenddddd!!
 
@soof ooohh ik hoop dat de clearblue dan uiteindelijk wel zwanger geeft die is ook helemaal niet zo gevoelig die clearblue dus wie weet! Ik hoop het voor je!
@gebruiker ah ja snap ik dat je dan eerder wilt beginnen om de stress een beetje voor te zijn en het dan maar een beetje af te wachten...
@grietje24 gefeliciteerd!!
@sillasv oeh spannend we hebben dan ongeveer rond dezelfde tijd NOD ik donderdag en ik ga pas vrijdag testen als ik donderdag niet ongesteld ben... ik probeer het echt vol te houden niet te vroeg te testen maar vorige keer ook niet gelukt...
@cardiozuster ook spannend NOD op zondag!
Ik heb nu wel dat ik wat steekjes denk te voelen...maar ik denk dat het toch in mijn hoofd zit... ik ben heel erg emotioneel en last van acne dus dat hormonale komt wel altijd als ik ongesteld moet worden...
 
@het meisje
ik ben bang dat de rode duivel hier is langs gekomen
zojuist net roze met afvegen geen menstruatie krampen 
voelde een enorme pok in mn buik alsof er wat klapte leek t op 
dus denk dat we nu naar ronde 12 gaan 
 
Aah silas balen!! Zet het door? Misschien nog innesteling? 


ik had afgelopen vrijdag krampen alsof ik ongesteld moest worden dus hoopte dat dat innesteling kon zijn. Maar helaas net een test gedaan en die was negatief. Wel nog 5/6 dagen voorNOD dus weet dat ik de hoop niet op moet geven, maar het zakt toch wel naar m'n schoenen. Bereid me mentaal alvast voor op ronde 6
 
Terug
Bovenaan