Gefeliciteerd Grietje en BabyLove, fantastisch nieuws!!!!
Ik vind het heerlijk om zo mee te lezen, alles is zo herkenbaar! Die spanning, je niet kunnen inhouden om toch een test te doen, haha.
Wij hebben een kindje van bijna twee en zijn sinds 2 maanden voor een tweede bezig. Ik heb de app PC en heb me daar in eerste instantie aangehouden wb ovulatie. Beiden keren bleek ik op een heel ander moment mn eisprong gehad te hebben.. dat betekend dus eigenlijk dat we nog niet 1x op het juiste moment seks hebben gehad. Dus dat geeft hoop! Bij ons zoontje was ik onverwachts, na 1x onbeschermd, zwanger.
We hebben besloten om aankomende keer met ovulatietesten te werken, zodat we zeker op het goede moment seks hebben! Mocht het dan niet lukken, lassen we 3 maanden "pauze" in. Hier hebben we heel lang over nagedacht, maar 20 familieleden zijn in dec/jan/feb jarig.. omdat het ons niet uitmaakt hoeveel leeftijdsverschil er tussen zit en we ook nog wel zouden kunnen wachten hebben we dit besluit genomen. Maar goed, eerst even focussen op aankomende keer! Mocht het raak zijn, is het een midden november kindje.
Spannenddddd!!