NOD februari 2020

momenteel zet t nog niet door maar heb er wel een hart hoofd in 
wle wat krampen onderin me buik mocht t morgen nog niet door gekomen zijn ga ik er weer een test doen 
dus ben me alvast aan t voorbereiden voor ronde 12 
ik baal zo
vooral omdat we nu een jaar bezig zijn 
 
Zo balen silas :( hopelijk blijft het hierbij en ben je toch zwanger
mocht het niet gelukt zijn, ga je dan naar de huisarts? Dat kan er een jaar toch?
 
ik zou wel willen gaan maar mn vriend wil t niet
we zijn nog jong 23 en 27  hij vind dat we t nog langer moeten proberen 
 
Jullie hebben inderdaad nog alle tijd! Maar als je eenmaal hebt besloten voor een kindje te gaan wil je niet meer wachten he.. ik heb ook wel eens gehoord dat de huisarts pas doorverwijst vanaf je 25 bent, maar weet niet zeker of dat waar is
ik zit als een achterlijke naar die negatieve test te staren, in de hoop iets te zien. Maar het is iedere keer schaduw en maak mezelf helemaal gek. Wel zere borsten, vooral aan 1 kant en misselijk. Vooralsnog heb ik dat iedere ronde gehad dus probeer er niet te veel achter te zoeken.. mijn lichaam houdt me iedere keer voor de gek. Straks boodschappen bestellen en doe er een paar speciaalbiertjes bij, die mag ik als ik ongesteld wordt komende week. Ik hoop natuurlijk dat ik ze niet aan hoef te breken 
 
fleur bo
ik heb vanmorge nog een test gedaan en dacht ook een heel licht lijntje te zien maar wss wil ik hem ook gewoon zien 
heerlijk soms een speciaal biertje 
ik ga ook maar gewoon genieten en niet meer zo op t eten en drinken te letten en we zien wel wanneer de tijd der is 
als t over een half jaar nog niet raak is ga ik naar de hh toe voor de rest ga ik me er wat minder mee bezig houden 
 
ik heb nu ook al hele dag krampen waar ik hoop dat m'n lichaam in ieder geval poogt tot innesteling..  
 
heel frustrerend sillasv, wij zijn ook nu 11 maanden bezig... ben er ook wel beetje moe van... het scheelde dat ik al langer van de pil af was en door m'n onregelmatige cyclus in ieder geval doorverwezen kon worden.
 
leeftijd hoort toch niet mee te spelen indien het al een jaar niet lukt.. 
 
jaa dat vind ik ook
maar hier ook zit al de heledag naar die stomme test te staaren want ik dacht ook echt dat t een heel dun lijntje was 
krijg hem alleen niet goed op de foto
hoop dat t bloed niet erger woord en toch stiekem een innesteling is 
zo stom hoe je lichaam je voor de gek kan houden 
dit is mn test van vanmorge 
https://www.mupload.nl/img/4f53yofmpx.jpeg
 
Ik zie helaas niets silas :( maar even wachten tot morgen ochtend en als het niet heeft doorgezet misschien dan weer een test doen?
spannend cardiozuster! Hoop idd dat je innesteling voelt :) 
ik hoop me weer even te kunnen inhouden met testen. Maar iedere keer heb ik wel weer ergens een zwak moment.. doel is wachten tot woensdagavond. Dan is mijn vriend weg en hoop ik hem te kunnen verassen met een positieve test als ie thuis komt.. maarja zal wel niet zo mogen zijn :(
 
Terug
Bovenaan