NOD februari 2020

@sillasv ah zo balen! Maar het kan nog een innesteling zijn. Ik hoop het zo voor je! En als het een innesteling is dan kan het heel goed dat je echt pas na 2/3 dagen of langer pas positief test wel. Ik had mijn innesteling op een zaterdag en testte positief op maandag
@cardiozuster ah ik hoop het zo voor je! Tuurlijk voor iedereen maar degene die wat langer wachten is het extra zwaar denk ik wel.
Ik heb iig nooit gehoord dat je vanaf 25 jaar pas naar de dokter kan... wel als je idd een jaar aan het proberen bent..
 
 
@cardiozuster wij zijn sinds december 2018 bezig.. Wel tweede kindje. 
Ik ben gestart met clearblue ovulatietesten zit op dag 11 en leeg rondje vanmorgen. Heb er een hard hoofd in dat hij woensdag positief gaat zijn.. 
 
@cardiozuster ik ben in begin september gestopt met de pil maar ik werd pas in december ongesteld en dus 'vruchtbaar' want gaf nog borstvoeding en dat hield dus alles tegen... dus als je rekent van wanneer ik ongesteld ben dan is dit ronde 3..ben 2 keer ongesteld geweest.. maar het voelt wel langer. Het voelt wel als ronde 6...Is mijn 2e kindje wel :)
 
haha kan me voorstellen dat als je wacht op je ongesteldheid dat het langer voelt!Ik ben door m'n onregelmatige cyclussen de aantal rondes ook kwijt eerlijk gezegd..  
Nu sinds eind november een eisprong kunnen vinden en regelmatige cyclus (met teunisbloemolie), dus ik denk dat ik nog maar in cyclus 8 zit ofzo terwijl we sinds maart 2019 actief bezig zijn... en in december 2018 al gestopt met de pil ivm uitwerken daarvan.. 
maar inmiddels al wel bijna jaar bezig... dat komt niet overeen met het aantal cyclussen haha.. maar inmiddels wel wijzer dat PCOS de boosdoener is dus dat is op zich wel fijn dat ik dat nu kan verklaren na dat jaartje frustratie over mijn cyclussen haha
 
oooh SuusX, das ook alweer een poosje... je bent het jaar ook al gepasseerd :( 
hopen dat je woensdag toch een positieve ovulatietest hebt, heb niet zoveel ervaring met clearblue maar die beginnen een paar dagen van tevoren al met knipperen ofzo?
Mijn ovulatietest is ineens positief, niks oplopends dus kan dat nu ook niet het geval bij jou zijn?
 
Zo stom he dat het allemaal zo lang moet duren! En het dus veel voorkomt als je de forums hier leest! Wij hebben dan al gelukkig 1 kind maar iedere maand dat het leeftijd verschil groter wordt is ook zo confronterend. 
Ik dacht is 1x een cyclus met deze ovulatietesten doen omdat ze zo succesvol schijnen te zijn. Hoop het dat hij inderdaad opeens positief is! Komende week het maar om de dag gezellig maken samen.
 
Bedankt dames voor de lieve reacties!! Ik heb niet echt een fijne dag gehad. Gister wat oud bloedverlies en vanmorgen ontzettend ongesteld ? Zo vervelend wat het met je doet..... Wij gaan nu de 5de ronde in voor een tweede kindje. Ik herken heel sterk dat iedere maand het leeftijdsverschil groter word. Hebben jullie een idee of en wanneer je onderzoeken wilt?
@Suusx, je hebt volgens mij 2 soorten ovulatie testen van clearblue. De roze geven 2 vruchtbare dagen aan en de paarse knipperd van te voren. Ik heb nu twee rondes gehad met clearblue maar helaas nog geen effect, los van het vinden van de ovulatie.
 
Terug
Bovenaan