NOD februari 2020

Anne anne wat balen! Herken je heel erg ik zit nu in de 5e ronde voor een 2e... Ons zoontje word in maart 2... Hoop zo dat het snel mag lukken, altijd gehoopt op een klein leeftijdsverschil, bevallen met een keizersnede dus moesten zoiezo een jaar wachten...
Helaas heb je het niet in de hand :)
Morgen dag 38 van mn cyclus... Geen idee waar dit heen gaat...
 
Hoi hoi allemaal, 
 
@Suus, ik heb altijd begrepen dat je ovulatietesten beter eind van de middag kan doen! Misschien dat dat nog helpt? Ik heb voor 1e kindje ook poos CB ovulatietesten met smileys gedaan, dat werkte verder prima. Wel een dure, later gebruikten we die van Wish, die werkten ook prima, dan deden we ter controle een CB en die gaf dan ook smiley. 
@silas Balen zeg! 
Wij  nu ronde 2 voor 2e kindje. Nikki is nu 9.5 maand. Voor Nikki zijn we toen 9 maanden bezig geweest. Ik denk dat ik rond 14 feb mn NOD heb, maar zeker weten doe ik t niet. Geen ovutesten gebruikt en ook niet heel duidelijk gevoeld. We wachten gewoon af. 
 
Wauw wat een hoop gemiste berichten sinds vrijdag!

Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test!

Heh sillas wat balen zeg, goed de dagen bijhouden nu zodat je niet te vroeg test de volgende ronde.
Ben er bij ons ook weer bang voor hoor. Ben ziek momenteel en heb woensdag/donderdag eisprong. Zit in gedachte al bij de eisprong van 8/9 maart.

Voor ons nog steeds ronde 1 voor 2e kindje dus.
 
@Anne Anne ah zo balen zeg!! Wat jammer! En hoe oud is jullie eerste kindje? 
@IDK herken het ook iedere maand wordt het leeftijdsverschil groter.. Vervelend he? En ik had zo gehoopt op een klein leeftijdsverschil. Maar een jaar wachten was voor ons eigenlijk ook beter ivm kans op een vroeggeboorte bij mijn zoontje had ik die... 
@sillasv ach wat balen! Ik had het zo gehoopt voor je! Ik denk dat ik ook de volgende ronde in ga... Gewoon een gevoel 
@Suusx jaaa ik snap je het leeftijdsverschil wordt de hele tijd groter en dat is ook niet fijn... 
@Danielle oh ik hoop het voor je! Bij jullie zou het leeftijdsverschil heel klein zijn wel mocht het lukken leuk! Ik ga duimen voor je! Veel hebben geloof ik hier rond 14 februari NOD... Spannende week voor ons allen... Ik hoop op veel positieve testen! 
@niempje spannend hoe oud is jullie eerste? 
Ik heb wel wat steekjes  onderin mijn rug ofzo niet echt bij mijn buik of iets herkennen de zwangere dames dit? Of die zwanger zijn geweest? Ik haal denk van alles in mijn hoofd want de vorige keer dacht ik ook krampjes te hebben in mijn buik... Vrijdag testen maar ik denk dat ik al woensdag of donderdag ongesteld ben...
 
@hetmeisje, ons eerste kindje is 20 maanden. Ik zelf had er het liefst maar 2 jaar tussen gewild maar vriendlief wilde niet eerder beginnen. En eindelijk zijn we bezig en duurd het langer? @IDK, vervelend zo lange cyclus. Heb je dat iedere maand gehad? @niempie, beterschap!!
 
@hetmeisje, onze dochter is 17 maanden. Mijn man wilde het liefst een nog kleiner leeftijdsverschil maar ik wil er zeker 2 jaar tussen hebben.
Het begin is me allemaal best zwaar gevallen qua bevalling en mijn draai vinden met zon ukkie. Moest wat meer aan het idee wennen.
Ook het dan te moeten doen met een peuter en baby, dat idee beangstigd me soms nog wel. We hebben eindelijk weer wat goede nachten en loop nog met wallen tot op mn enkels whaha.

@Anne, bedankt! :)
 
Nee normaal een cyclus van 30/31 dagen. Sinds we het proberen 2 maand 35 2 maand 38 en nu deze maand nog niet ongesteld.. Heel raar dat het ineens zo onregelmatig is... Al jaren geen anticonceptie ofzo dus t is niet ontpillen...
Als ik nu ongesteld word ga ik even naar fe huisarts
 
Terug
Bovenaan