NOD februari 2020

Ha dames, veel mensen idd nod rond de 14e! Zijn er van jullie al een aantal die getest hebben? 
ik helaas wel en hij is spierwit :( ik weet dat het nog wel zou kunnen komen, maar heb er weinig vertrouwen in omdat ik afgelopen vrijdag veel buikpijn had(dus dacht misschien innesteling). Maar dan zou de test nu wel iets van een lijntje moeten laten zien.
sorry voor mijn pessimisme maar ik denk dat ik door kan naar de volgende ronde :( 
 
Balen Anne anne en Silas
Ik ben vanochtend voor het eerst naar de accupuntuur geweest. Voor mijn pms klachten en ook om de vruchtbaarheid te verbeteren. Ze gaf aan dat er nog hormonen van mijn spiraal in mijn lijf zaten die ze eruit heeft gehaald. Verder gaat ze proberen mijn cyclus wat stabieler te maken en mijn eisprong naar voren te halen. Die is nu soms pas op dag 18. Na mijn menstruatie mag ik terug komen om mijn ei optimaal te maken, haha klinkt zo raar. 
Ze gaf ook aan dat meestal vruchtbaarheidsproblemen bij de man liggen. Ik wil al langer en mijn vriend ook zijn sperma laten testeb maar van de dokter mag het pas na een jaar via haar. Iemand ervaring met thuistesten? 
Ik heb zaterdag NOD maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ik nog niet zwanger ben. Vorige keren had ik wel dat gevoel en was het niet dus ja afwachten maar. 
Succes nog voor degene op het wachtbankje! 
 
@Fleurbo, als je pas de 14e of later je NOD hebt dan is het helemaal niet gek dat je geen lijntje ziet. Is echt veel te vroeg om te testen!
Zelfs de avond voor mijn NOD was het echt amper zichtbaar, als ik 5 dagen voor NOD had gedaan dan zou ik al helemaal niks gezien hebben.
Ik verbied je te testen voor 14 februari haha.
 
@naalaa wat goed dat je geweest bent! Merk je al iets dat je je anders voelt? Ik heb echt zo'n hoofdpijn gehad de hele week. Heb woensdag de tweede afspraak.
Wel apart dat ze zo overtuigend zegt dat het vaak bij de man ligt. Zie de mannen nou niet bepaald zo'n behandeling ondergaan haha. Las dat ze op sensitest zo'n thuis test hebben voor mannen de recensies zijn wel goed. 
 
Spannend nalaa! Ik ben heel benieuwd hoe dat accupunctuur bevalt! Het klinkt allemaal zweverig dat ze met wat naaltjes hormonen uit je lijf kan verwijderen, maar hoe fijn is het als dat echt zo is! Zit er ook echt over te denken om dat te doen, of voetreflexietherapie of zo. 


ah niempje, dankje voor de bemoedigende woorden! Ik ga echt mijn best doen om nu even niet te testen. Neem me dat steeds voor maar toch sta ik iedere keer weer met een test in m'n handen.. 
 
@nalaa hoe lang zijn jullie nu bezig dan? Klinkt wel goed die acupunctuur
@anne Anne ah balen! Ja je moet eigenlijk beginnen wanneer je er nog niet helemaal klaar voor bent juist want als het dan wat langer duurt is het idd niet zo erg.. Maar dat is makkelijk gezegd. Mijn man wilde liever ook nog aantal maanden wachten voordat ik van de pil ging.. Daarna er vanaf en mijn vader waarschuwde ja je moet eerder beginnen maar toen ineens in de ronde 2 dat ik ovulatietesten gebruikte raak ?
@niempje oooh ja snap ik ook wel dat het zwaar is haha zeg dat maar tegen Fleurbo idd 
@Fleurbo ik snap ook dat het moeilijk is! Ik wil echt proberen te testen op NOD! Van mij mag je ook niet eerder testen! Ik testen pas positief een paar dagen na NOD geloof ik maar mijn luteale fase is vrij kort.. 
 
Wauw wat een hoop bemoedigende woorden!! Dat doet me goed! Ik moet ook die testen weggooien na testen want heb nu een vaag streepje op de verkeerde plek, 2 uur na de test..
https://www.mupload.nl/img/hjra1m.jpeg
ik ga echt proberen jullie goede advies op te volgen en positief te blijven en pas vrijdagochtend of misschien zelfs zaterdag (als ik niet ongesteld ben geworden) pas te testen
allemaal nog even volhouden!
 
Terug
Bovenaan