NOD februari 2020

Hey allemaal! 
Afgelopen donderdag mijn NOD en nu nog steeds niet ongesteld.. de zwangerschapstesten blijven heeeeeele lichte streepjes geven. Een vriendin tipte me om een ovulatietest te doen en deze gaf heel duidelijk 2 strepen. Maar hoe betrouwbaar is dit? Ik zoek op dit moment overal wat achter haha, rommelende darmen, gister uit het niets en eenmalig witte afscheiding. Ik ga woensdag naar de dokter om bloed te prikken, ik wil het nou toch wel zeker weten! 
Ik vind het zo spannend ook om met iedereen mee te lezen. Voor iedereen die deze week haar NOD heeft, succes! 
 
https://www.mupload.nl/img/1dbj49lr7shy.jpg
De zwangerschapstest, als je heel goed kijkt zie je een heel licht streepje 
https://www.mupload.nl/img/e6jed0n.jpg
De ovulatietest. Maarja dat is niet hetzelfde als een zwangerschapstest haha.. 
Zaterdag heb ik een clearblue digitale test gedaan maar die zei niet zwanger.. 
Ik vind het zo spannend! 
 
Streepje van de zwangerschapstest is er wel echt! Maar idd wel licht.. loopt ie op?
denk idd echt even wachten dan zal hij vanzelf duidelijker moeten worden. En bloedonderzoek moet sowieso duidelijkheid geven!
 
@ Suus Ik voel me vooral heel ontspannen en relax. Heb wel hoofdpijn gehad eerder deze week maar dat heb ik altijd aantal dagen na mijn eisprong. 
@FleurboJa ze werken vooral met energie en ik voelde ook echt soort van stroomstootjes door mijn lijf. Het is inderdaad beetje zweverig maar er is ook veel onderzoek en die zijn in de meeste gevallen positief op vruchtbaarheid dus ik vind het het proberen waard. 
@Soof dat ziet er wel goed uit! Ovulatietest test op verschillende hormonen en kan positief aangeven als je zwanger bent. Als je zeker weet dat het niet je ovulatie kan zijn dan is de kans groot dat je zwanger bent. Lastig die onzekerheid joh, hopelijk lopen ze op de komende dagen. 
Net als ik bedacht had niet zwanger te zijn voel ik steken in mijn buik beetje naar rechts. Zoals met de eisprong maar minder heftig. Ik zit nu 8 dpo dus dacht meteen ' Innesteling' wat kun je jezelf toch gek maken. Oppeens super veel drang om eerder te gaan testen. ?
 
Nalaaa zo herkenbaar! Bij ieder dingetje denken: ooo het kan dit zijn zijn..! Wachten duurt lang he? Had jij ook 14e je NOD? 
nog een paar dagen geduld voor heel veel van ons!
sooof, heb je weer getest vanochtend? Is ie opgelopen?
 
Terug
Bovenaan