NOD februari 2020

Hallo allemaal! 
Vanochtend weer getest en weer zulke vage lijnen! Daarom heb ik de clearblue maar uit de kast getrokken en tadaa: 
 
https://www.mupload.nl/img/4sz78cvimcmn.jpg
1 tot 2 weken zwanger! Waarschijnlijk heb ik dus een hele late eisprong gehad, gezien ik al 5 dagen overtijd ben. 
Ik ga nog steeds bloedonderzoek doen omdat ik het gewoon niet geloof haha, wat gek dit.. 
Succes aan iedereen die nog wacht!
 
@mammavanb action, etos en kruidvat geven allemaal wazige lijnen. Maar misschien ook omdat ik nog maar zo kort zwanger ben? 
 
Gefeliciteerd Soof! Geniet ervan!
@fleurbo ik heb de 15de mijn NOD. Mijn eisprong was iets later dan verwacht. Ook de pijnlijke borsten sijn weer aanwezig, dat heb ik altijd paar dagen voor NOD. Geen goed teken dus? Lukt het bij jou een beetje de testdrang in bedwang te houden? 
 
Soof, de lijnen werden bij mij ook niet super dik, maar wel zichtbaar. ik ben na 3 testen ook gestopt met testen. Ik was toen net 4 weken en 2 dagen zwanger. 
 
Ik hou het hier niet bij hoor..
Nalaa wij waren bijna een jaar bezig en mochten van de huisarts eerst m'n man laten testen in het zkh en paar maanden daarna mocht ik beginnen met de eerste check UPS in het zkh.
Hier gisteren beetje donkere afscheiding, en m'n man rook niets meer. 
Zelf het gevoel dat er wel innesteling is geweest maar de laatste tekenen geven aan dat het toch niet is blijven plakken. 
 
@gebruiker oeh ik snap dat je het niet bijhoudt gaat zo snel!
@Nalaaa oeh spannend! Ik heb weer last van mijn darmen(sorry beetje vies) maar wat ik gewend ben voor mijn NOD dus wss morgen of overmorgen ongesteld. Ik baal eigenlijk nu al.. Was te verachten wel want ik was zo emotioneel van het weekend. Heel hormonaal. Dus ik ga maar uit van de volgende ronde. De steekjes bij mijn rug/buik zullen misschien toch ook wel bij mijn ongesteldheid horen want had ik vorige keer ook...
@Sooof oeh gefeliciteerd!!! Ik had ook hele lichte lijntjes hoor en toen idd uiteindelijk met clearblue 1-2 weken zwanger. 
 
Terug
Bovenaan