NOD februari 2020

Fleurbo, de foto van de test die je stuurde is echt indroog bij die. Daar kun je helaas niks achter zoeken..
Gefeliciteerd Soof!!
 
Gefeliciteerd soof!! Geniet ervan :)!
nalaaa pijnlijke borsten hoeven volgens mij geen teken te zijn voor wel of niet zwanger als je je nod nog niet gehad hebt. Volgens mij worden die aan het eind van je cyclus vooral veroorzaakt door hormonen die je altijd aan maakt na je eisprong dacht ik. Hopelijk over een paar dagen een positieve test ? ik heb me ook nog ingehouden vanochtend haha! En vanavond ben ik pas rond 10 uur thuis van werk want heb nog een vergadering, dus dan heb ik eigenlijk ook nauwelijks tijd om te testen. Morgen avond wordt denk ik moeilijker omdat ik dan alleen thuis ben..
 
 
Aah hetmeisje, hoop nog niet opgeven! Het kan op zo veel wijzen! Weet dat het vanaf hier makkelijk gezegd is maar het voor jezelf zo veel anders kan voelen, maar zolang je niet ongesteld bent kan het nog
 
@Fleurbo aah lief van jou! Ja ik denk dat ik mezelf gewoon al mentaal aan het voorbereiden ben voor de teleurstelling. Ik denk dat als ik morgen niet ongesteld ben dat het voor mij heel moeilijk wordt donderdag niet te testen... De vorige keer kwam het meteen bij de eerste plas die ik had opgevangen dus ik hoefde niet meer te testen de dag van NOD... Wil eigenlijk echt uiterlijk vrijdag testen... Maar of ik het vol ga houden... Als ik donderdag niet ongesteld word ben ik bang dat ik in de avond ga testen.. Maar ik denk wel dat ik dan al inmiddels ongesteld ben dus dat ik uiteindelijk niet hoef te testen... 
 
Wat spannend dat er zoveel voor hun nod zitten! Hopelijk veel positieve testen! ? En Soof gefeliciteerd! Altijd fijn als clearblue het dan toch echt zegt hé die aantal weken haha.
Ik vanmorgen een knipperende smiley! Dus hopelijk voor eind deze week m'n eisprong! Ik zit nu op dag 13.
Succes allemaal met wachten! 
 
Wat fijn Soof. Kan me voorstellen dat je het nog moeilijk kan geloven. 
Zelf zit ik in de vruchtbare periode volgens de app. Maar de afgelopen dagen veel stress ervan ervaren en dan merk ik dat ik denk.. het wordt niks zo. Dat schijnt toch invloed te hebben. Irritant. 
Zag vandaag een filmpje waaruit bleek dat als je iedere ochtend temperatuurt, je precies zou kunnen weten wanneer je eisprong is (een kleine dip en daarna stijgt het, dan is het geweest) en dat je ook met de innesteling een daling hebt. Dus dat je nog voor het testen kan zien of het raak zou kunnen zijn. Iemand ervaring hiermee?
 
@fleurbo ja klopt is idd nog geen reden om te denken dat je zwanger bent. Idd hopen op positieve tesen voor ons allemaal. 
@Suus, fijn he zo'n smiley ik wordt er altijd erg vrolijk van. 
@gebruiker jane ik heb er geen ervaring mee maar wel veel over gelezen. Het is wel zo dat je dit dan elke ochtend moet doen voor je opstaat en het meerdere maanden moet doen om ook te zien of er verschil is. Ik wil het vanaf volgende ronde gaan doen als ik niet zwanger ben.
Ik had me al ingesteld op dat ik ongesteld zou worden maar heb sinds vandaag duidelijke steekjes heel laag bij mijn baarmoeder. Als een soort spanning. Zoals ik het nu kan inschatten voelt het niet als menstruatienkrampen en dit is ook wel vroeg want zaterdag isnpas NOD. Er zijn al aardig wat moeders in dit topic, hebben jullie ervaring met dit gevoel in het begin van de 4de week? En voelt het anders dan menstruatie? 
 
Terug
Bovenaan