NOD februari 2020

Pffffff ongesteld geworden na 40 dagen pfff denk dat ik morgen de huisarts bel,.toch niet normaal :-( ben er echt klaar mee .. Gedoe!
 
Ja IDK dat is wel een lange cyclus. En dat doet zoveel met je. Wat balen. 
En Nalaa.. bedankt voor de tips. Bij mijn eerste had ik op dag 10 na mijn eisprong een soort trekkend gevoel onderin mijn buik, dus bij de baarmoeder. Alsof er echt van binnenuit een beetje aan getrokken werd. En dat duurde een minuutje ofzo en toen was het weg. Dat was achteraf de innesteling. Maar misschien ervaart iedereen dat wel anders. Hopelijk is het een goede maand voor je!
 
Er zijn er meerdere dames die helaas ongesteld zijn geworden.. ondanks lichte streepjes na de afleestijd.. heel veel sterkte allemaal! Iedere keer weer die teleurstelling. Ik dacht altijd dat je er steeds meer aan leert te wennen, maar nu ben ik er wel achter dat ik geen idee had.
Cardiozuster.. wij zijn nu in ronde 5 bezig voor een 2e die over een paar maanden 2 wordt. Maar in augustus was de eerste ronde en tussendoor 2 keer moeten overslaan, omdat het niet lukte in de juiste periode het samen gezellig te maken. Dus het voelt allemaal wel wat langer. 


Ik lees hier 1x in de week ofzo even helemaal bij. Sterkte voor iedereen met een NOD in het nabije vooruitzicht! We duimen mee! Februari is nog niet op de helft. 
 
@gebruiker Jane oeh dat kan dan zo anders zijn.. Ik had meer menstruatiepijn tijdens de innesteling. Ik snap je met dat het langer voelt. Wij ook sinds september bezig voor de 2de maar sinds december pas ongesteld.. Dus het is echt niet fijn zo lang voor je gevoel te moeten wachten hoop dat je snel een positieve test en een gezonde zwangerschap krijgt!
Ik heb hier nog geen menstruatie... App had hem op morgen gezet... Volgens mijn berekening moet die denk ik vandaag zijn ??‍♀️ maar ik heb nog niks getest... Ik moet van mezelf echt even morgen afwachten maar ik hoop dat ik zo lang kan wachten denk dat ik in de ochtend toch al test mocht het dan nog niet zijn gekomen al... 
 
Terug
Bovenaan