NOD februari 2020

Net de fertiliteitsarts weer aan de telefoon gehad ivm uitslag bloedonderzoek, gelukkig was mijn progesteron gehalte hoog goed na ovulatie dus dat was positief.
Ik mag nu doorgaan met teunisbloemolie bij mijn PCOS en mocht het nu niet lukken dan krijg ik volgende maand op dag 11 weer een inwendige echo om te controleren of de eitjes weer voldoende groeien.
Vanaf maart wordt mijn partner dan onderzocht en krijg ik een eileideronderzoek waarschijnlijk omdat we dan 1 jaar bezig zijn.
zij gaaf ook aan dat mijn NOD op de 16e moet zijn... dus ik test die dag of de 17e... ben er nog niet over uit haha

hetmeisje wat spannend! Heel dichtbij nu voor jou! Ik duim voor je

wat frustrerend IDK! Kun je altijd wel je eisprong vinden?

Hoi allemaal!
Ik ben trotse moeder van een zoontje en nu al een tijdje bezig voor een tweede.
Helaas na mijn zoontje twee miskramen gehad. Altijd cyclussen tussen 26-32 dagen en zit nu op dag 32..
Heb al een aantal dagen zere borsten. Niet tepels maar borsten. Kan dit een symptoom zijn of moeten t dan alleen de tepels zijn? 

Nee heb geen eisprong gevonden laatste 2 maand... Of op dag 30 toen ging mn temp wel omhoog maar op dag 39 ongesteld..
Vrijdagmiddag naar de huisarts ben benieuwd...
Spannend ook cardiozuster nog 4 dagen geduld hebben... Fijn dat je bloeduitslag goed was

Hai dames,
Vind het toch altijd lastig om dit forum bij te houden, maar zodra de ovulatie is geweest dan merk ik dat ik soms behoefte heb om van me af te schrijven. Die periode vanaf de ovulatie lijkt echt eeuwen te duren ? wel opgelucht en blij want mijn ovulatie zou precies in de periode vallen dat mijn vriend er niet was. De dag dat hij terug kwam had ik 's avonds een positieve ovulatietest! Alsof m'n lichaam er op had gewacht haha! Succes voor alle dames die ook aan het wachten zijn ?

Balen IDK goed dat je naar de huisarts gaat. 
@hetmeisje hielden die menstruatie krampen aan bij jou? Ik heb er vandaag overdag geen last van gehad maar nu heb ik toch wel krampen. Begon toen ik aan het fietsen was. Ik zit pas op mijn 9de dag dus vind het nogal vroeg voor menstruatie krampen. Toch ben ik bang dat hij eraan komt. Ook mijn borsten doen meer pijn. Ik denk dat ik me moet voorbereiden op code rood.  Voel jij iets aan je lijf? Spannend bijna testen! Ik duim voor je.

ik hoop heel erg dat het innesteling is die je voelt nalaaa!
hier ook menstruatiekrampen (nog wel vrij licht) maar wel al sinds vanochtend last van. Zit op 11 DPO, wordt altijd 13 DPO ongesteld, dus zou nog 2 dagen moeten duren, maar heb toch echt het gevoel dat het er aan komt :( 

Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum. 
Wat spannend al die dpo's deze maand!
Zelf heb ik 21-2 m'n dpo. (Eerste ronde)
@nalaaa ik heb ook al een aantal dagen krampjes op en af onderin m'n buik, lijkt op ongi krampen maar toch ook weer niet. Daarnaast verloor ik gisteren een soort stevige slijmprop (sorry) wat ik nog nooit eerder heb gehad. Niet hetzelfde als rond de ovulatie maar echt een bolletje zegmaar. Iemand hier ervaring mee?
nog 1,5 week wachten... 

Terug
Bovenaan