NOD februari 2020

Hoe gaat het me degene die morgen of vandaag hun nod hebben? Al getest of het weten te beheersen?
Ik wacht nog steeds op m'n eisprong smiley was nog steeds knipperend vanmorgen.. Ik hoop dat hij wel nog deze week komt het weekend zijn we samen vrij dus dat komt dan wel goed uit. Toevallig hoorde ik nu weer van twee vrouwen die 1 cyclus clearblue testen hadden gedaan en daarna zwanger dus ik hou hoop?
Gister tweede x accupunctuur gehad voel me nu niet anders als anders hopelijk gaat het wat doen voor m'n cyclus. 
 
@SuusX nou ik heb me niet weten te beheersen gisteravond en vanochtend getest... ?Maar helemaal negatief dus vandaag denk ongesteld... Ik heb dinsdag al flink gebaald omdat ik al dacht dat het niet was gelukt dus hopelijk kan ik vandaag zonder huilbui doorkomen als het komt.. En dan weer naar de volgende ronde met veel hoop. Ben wel blij dat mijn luteale fase iig nu 9 dagen is ipv 8. Is nog steeds super kort maar ik geloof dat dat wel beter is iig. Ook nog een ovulatietest gedaan die was ook negatief. Ik heb ook clearblue de paarse gebruikt voor mijn zoontje en toen was ik daarna zwanger. Afgelopen twee keer ook gebruikt maar nu heeft het niet geholpen denk. 
@Fleurbo hoe is het bij jou? Kan je nog wachten tot morgen?
@mienn ik heb nooit last van mijn borsten gehad.. Al had ik gister wel een beetje gespannen borsten een paar keer en ze voelde wat zwaarder aan oid maar wss word ik toch ongesteld vandaag
 
@hetmeisje aah wat balen! Hopelijk Is de teleurstelling als het doorkomt vandaag idd dan even wat minder.. hoe ben je er nu onder? Ik hoop natuurlijk voor je dat het toch niet door komt en er nog een wondertje gebeurt!! 


Ik zit eigenlijk in dezelfde situatie.. gisteren de hele dag lichte menstruatiekrampen gehad, verbaasde me want morgen is pas NOD. Dus dacht: laat ik het maar meteen duidelijk maken en testen. Natuurlijk negatief dus gister mijn baalmoment al gehad. Was er echt even helemaal klaar mee. Nu voel ik aan alles dat ik ongesteld ga worden en hoop ook dat ik geen huilbui krijg als het echt door komt straks. Ben ondertussen ook al weer wat relaxter er onder. Heb echt geen zin om weer een maand door te moeten, maar ben niet meer zo verdrietig als gisteren. 
 
@hetmeisje oh echt rot altijd die negatieve testen..! Sterkte hoor vandaag. Hoop alsnog dat het toch nog gelukt is voor je! En fleurbo voor jou ook!
En dan inderdaad maar weer met nieuwe hoop de volgende ronde!
Ik zit mezelf helemaal gek te maken dat ik deze maand geen goeie eisprong ga krijgen.. Moet 't proberen los te laten maar is zo moeilijk en dan straks die twee wachtweken weer pfft. 
 
@Nalaaa, echt krampjes of steekjes herken ik niet. Een dag voor mijn NOD dacht ik ongesteld te worden en op de dag zelf had ik hele erge menstruatie achtige krampen. Om de 10 minuten naar de wc omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden.
Ook was de afscheiding ineens heel anders, wat waterig maar toch droog whaha. Heel duidelijk ook dit :')
Verder dat weeïge gevoel wat ik 3 dagen voor NOD had. Dacht eerst dat het een lichte kater was van oud en nieuw.

Onze ronde weer gemist. Heb vanochtend mn eisprong gehad en ben nog steeds niet helemaal lekker.
22 maart nieuwe NOD en eisprong in het weekend wanneer onze dochter is logeren. Wie weet dan haha.
 
Balen niempje! Hopelijk volgende ronde wel helemaal fit en goed getimed met dochter uit logeren haha
hier nog geen ongesteldheid te bekennen.. NOD is ook pas morgen mar omdat ik gister krampen had dacht ik dat het nu wel zou komen. Grote kans dat het vanmiddag of vanavond nog komt.. 
 
Terug
Bovenaan