NOD februari 2020

@niempje ja dat had ik ook die krampen! Vervelend dat je net je kans hebt gemist! Ik had ook menstruatieachtige pijn dus kan nog steeds Fleurbo. Ik had gister ook het gevoel ongesteld te worden en vandaag even.. Maar eigenlijk geen krampen meer.. En nog steeds niet ongesteld ??‍♀️ik begin een beetje hoop te krijgen maar wil eigenlijk echt niet teleurgesteld worden.. Ik heb mijn baalmoment nu gehad 
@SuusX je ei sprong kan nog steeds komen hoor ik had 7 dagen een knipperende voor de vaste de vorige keer en dit keer 5 dagen ongeveer dus niet opgeven!
@Fleurbo awh we zitten dan echt in hetzelfde schuitje vandaag! Je krijgt een digitale knuffel van mij!! Maar het kan idd nog steeds ik had dus bij mijn zoontje ook menstruatiepijn en was zwanger. Maar wil ook geen valse hoop geven en hebben dus ik snap je. Ik heb nu wel gespannen borsten en dat heb ik bij de menstruatie eigenlijk nooit... En geen pijn meer en geen menstruatie maar geen positieve test ook dus zo nog maar een testje kopen... Een extra vroege... Oid ik zit nu 10dpo
@cardiozuster oeh spannend! Wij zitten eigenlijk gelijk maar mijn menstruatie zou eerder komen... Ik heb een zeer korte luteale fase... Wanneer ga je testen? Zaterdag 
 
Hallo iedereen!
Na een lange nasleep van mijn tweede zwangerschapsafbreking en gesprekken bij genetica, hebben we nu eindelijk onze eerste officiële ronde!
Ik heb PCOS, waardoor ik vorig jaar zonder clomid geen eisprong had. Ondertussen toch al een dikke 12kg afgevallen en nu al 2 cycli achter elkaar van 29 dagen. Ondertussen zit ik terug op cd13 en ben bezig met ovulatietesten op aanraden van de gynaecoloog, om te bekijken of er terug een spontane eisprong zal zijn of niet. Voorlopig nog geen flikkerende smiley, maar wel streepjes die wat feller lijken te gaan (zichtbaar als je het strookje verwijderd uit de houder). Vorige eisprong was op cd15 (denken we), maar ik denk dat het nu al later zal zijn aangezien ik nog steeds een leeg cirkeltje heb. Als het een lange cyclus wordt of zelfs niets met de ovulatietesten, zal ik toch terug aan de clomid moeten. We maken het in elk geval al gezellig, zo gaat er zeker niets verloren moest ik toch een eisprong doen ;).
 
Veel succes allemaal!
 
Oo hetmeisje ik snap je zo goed! Hier idd precies hetzelfde, geen krampen meer en gisteren wel en ook nog geen menstruatie te bekennen. Probeer net als jij geen hoop te hebben, maar het komt toch.. en dat kan ook in 1 klap weer over zijn als het doorbreekt.
mijn NOD is morgen pas is dus kan heel goed dat het gewoon op tijd komt en krampen gewoon vroeg waren.
succes nog met wachten vandaag! Hopelijk blijft het uit en idd misschien goed om morgenochtend te testen als het er nog niet is!
 
 
@Chacha jeetje wat heftig zeg! Ik hoop dat het meteen raak is voor je en je een gezonde zwangerschap hebt!
@Fleurbo jaaa ik had toch wel weer een beetje hoop maar zonet in een keer toch doorgebroken nu ook de bijbehorende krampen ineens en dus gespannen borsten. Ik hoop voor jou dat het toch raak is! Ik ga nog even volgen voor jou Cardiozuster SuusX niempje en alle anderen want ik hoop dat jullie zwanger zijn natuurlijk! En ik meld me vast bij de volgende ronde. 
 
hetmeisje, bedankt! Het was een heftig jaar.. Eens ik een eisprong heb, ben ik ook wel snel zwanger. Hopelijk lukt het even vlot zonder clomid ;). Jammer dat het bij jou toch doorgebroken is!
Fleurbo, heb je bepaalde symptomen? Bij mijn zwangerschappen had ik niet zozeer gespannen borsten, maar echt pijnlijke borsten langs de zijkant. Dit in combi met maagzuur was 2x een duidelijk signaal. 
 
@hetmeisje ik ga zondag pas testen, mss maandag pas, volgens mij had ik ook pas op zondagavond de eisprong en de vorige cyclus moest ik 16 dagen wachten tot ik ongesteld werd met 2 dagen steeds drupjes dus ik ben een beetje voorzichtig haha..
ik had gisteren alleen ineens een erg droge mond, nog steeds wel eigenlijk.. vandaag ook nog niet veel gedronken maar gisteravond op het werk gewoon ruim gedronken en zo'n vieze smaak in de mond/droog.. Heel vaag.. ga je weer ff googlen en jezelf gek maken haha.. ik wacht het allemaal nog maar mooi af..
ChaCha ik heb ook PCOS maar bij mij loopt die niet op voor m'n gevoel.. Bij mij is die ineens positief dus ik zou wel even klussen voor de tijd ;) Werd me wel verteld door mijn fertiliteitsarts dat bij PCOS ovulatietesten niet altijd 100% betrouwbaar zijn. Weet niet precies waarom..
 
oooh nu lees ik dat het doorgebroken is hetmeisje!! Balen!! :(
 
Terug
Bovenaan