NOD februari 2020

Cardiozuster, bedankt voor de tip! We maken het gewoon spontaan gezellig, omdat ik de testen eigenlijk alleen maar doe om zeker te zijn dat er een eisprong is. Dit is nu de 3e maand zonder clomid, dus even bekijken of ik een spontane eisprong heb of toch terug clomid zou moeten nemen. Moest dit nodig zijn, wil ik het gewoon asap weten. Ja dat had ik ook gelezen, maar mijn gynaecoloog zei dat een piek zeker wel kan gevonden worden, omdat dit ineens een extreem hoge waarde geeft. 
 
[quote quote=10293030]Cardiozuster, bedankt voor de tip! We maken het gewoon spontaan gezellig, omdat ik de testen eigenlijk alleen maar doe om zeker te zijn dat er een eisprong is. Dit is nu de 3e maand zonder clomid, dus even bekijken of ik een spontane eisprong heb of toch terug clomid zou moeten nemen. Moest dit nodig zijn, wil ik het gewoon asap weten. Ja dat had ik ook gelezen, maar mijn gynaecoloog zei dat een piek zeker wel kan gevonden worden, omdat dit ineens een extreem hoge waarde geeft.[/quote]
dat klopt, ik kan m'n piek sinds 3 maanden ook vinden! Kwam afgelopen maand ook goed overeen met de inwendige echo dus die bevestiging is ook fijn voor mijn gevoel
 
Wat jammer hetmeisje! Wees maar even heel lief voor jezelf de komende dagen. En hopelijk beter nieuws de komende ronde ?
Chacha, hopelijk vind je snel je eisprong!
ik heb idd wel last aan de zijkant van 1 borst, maar dat heb ik altijd en neemt af als ik ongesteld wordt. Heb nu eigenlijk geen krampen meer, alleen beetje tintelend gevoel soms onder in mijn buik. We gaan het wel zien, verwacht dat het vanavond of morgen gewoon doorbreekt. Heb de alcohol al klaar staan voor het moment
 
Nog steeds niets te bekennen hier.. dus vanochtend getest maar die is negatief, het zal dus wel doorbreken vandaag denk ik. Ergens bliif ik een beetje hoop houden, maar als op NOD de supergevoelige test negatief is dan weet ik dat de hoop eigenlijk niet terecht is:(
 
Balen het meisje!
@fleurbo zooo herkenbaar. Het is een flipperkast in mijn hoofd. Dan ben ik weer overtuigd dat ik zwanger ben en dan ben ik weer overtuigd dat ik ongesteld ga worden. Gister hele dag nergens last van gehad en richting de avond weer krampen/steekjes toen dacht ik te voelen dat ik ongesteld werd en voelde me meteen zwaar elendig. Huilbui op komst, me hart ging tekeer en kon niet meer nadenken. Maar toen toch niet ongesteld. Men ik snap niet hoe ik daar zo van onderste boven kan zijn terwijl ik me er al op probeer voor te bereiden. Vandaag van 9 tot 9 werken dus hoop echt niet dat het vandaag gebeurd want heb geen zin in een huilbui op het werk. Hoe doen jullie dat als je het ergens anders ontdekt? Bel je je vriend of vertel je het iemand? 
@cardiozuster goed bezig met wachten?Ik ga morgenochtend testen en als ie dan wit is ga ik daarna boksen dus dat zal vast helpen. 
@niempje thanks voor je uitleg. Ik heb vanaf dinsdag al af en aan dus denk dat het er toch aankomt. Zo stom dat je je overal aan vast wil houden wat je in je lijf voelt. 
@suus ik had ook op het begin minstens 4 dagen knipperende smiley dus komt wss goed. Voel je nog verschil na je tweede keer accupuntuur? Als ik ongesteld moet worden heb ik echt al veel minder pms klachten. Helemaal geen hoofdpijn, veel meer energie en nog geen stemmingsklachten. Wel pijnlijke borsten n buikkrampen maar niet pijnlijk. Hoop natuurlijkd dat het geen ongesteldheid is maar anders teken ik ervoor. 
 
@Nalaaa begrijpelijk dat er van alles in je hoofd omgaat was bij mij ook zo. Ik had toch gister het grotendeels van de dag dat ik dacht dat ik zwanger was. Dat was heel fijn. Gelukkig tot nu toe alleen thuis ontdekt dat ik ongesteld was maar ik weet niet wat ik had gedaan. Was gister bij mijn schoonzusje en die weet wel dat we aan het proberen zijn en ik had al verteld dat ik ongesteld zou worden dus... Maar had misschien alsnog wel gehuild. Het houdt hier toch niet op met de tranen. 
 
@Fleurbo ik hoop het voor je zeg dat je toch nog te vroeg hebt getest. Heel naar als het vandaag komt. Succes met wachten vandaag! 
 
Vervelend dieonzekerheid nalaaa! Had jij ook vandaag NOD? En nog getest?
ik test daarom wel altijd eerder dan het moment dat ik ongesteld wordt, dan doe ik dat thuis en heb ik daar de klap al. Als ik dan echt ongesteld wordt ben ik wel teleurgesteld maar is het scherpste randje er al vanaf 
 
Ha dames, 
Wat een spannende dagen allemaal. Volgens de app is vandaag mijn NOD, maar ik ben er niet zeker van omdat we geen ovutesten hebben gebruikt. Ik heb vanmorgen ook niet getest.. ik ga het maar gewoon proberen zo lang mogelijk vol te houden niet te testen.. Morgen vertrekt manlief voor een weekje, en wil niet erachter komen dat ik zwanger zou zijn zonder dat ik hem dat face to face kan vertellen. Maarja, als de nieuwsgierigheid het wint.... of als ik gewoon ongesteld wordt 1 dezer dagen.. dan heeft ie geluk dat ie weg is :p
Ik voel nog geen gekke dingen, alleen dat t onder in mn buik eigenlijk continue pijn doet, al een week ofzo. Vraag me wel af of daf mn baarmoeder zou kunnen zijn, maarja.. we zullen zien. 
Ik duim voor alle dames die vandaag zeksr weten hun NOD hebben!
 
Terug
Bovenaan