NOD februari 2020

Spannend Danielle Q-M!
ik heb precies hetzelfde... had 5 dagen geleden eenmalig roze bloedverlies. Sindsdien continue pijn in mijn onderbuik. Weet niet zo goed of het nou een goed of slecht teken is, heb bij mijn vorige zwangerschap nooit zoiets gehad.
Mijn NOD is pas over 4-6 dagen...
Succes voor iedereen die vandaag zijn NOD heeft! En ook succes met wachten voor de rest :)
 
Nou vandaag naar de huisarts geweest ivm rare cyclussen die steeds langer duren.
Heb een doorverwijzing gekregen voor de gyneacoloog dus ben benieuwd hoelang dat duurt en hoe t verder gaat.
 
Succes dames die op het wachtbankje zitten!
Ik ga naar het nod maart forum, hoop jullie daar niet te zien ;-)
 
Fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen IDK! Wanneer mag je terecht?
ik wacht nog steeds op het moment dat het door gaat breken. Voel me steeds alsof het komt, maar blijft nog steeds uit. Kan nooit lang meer duren. Dan kan ik eindelijk door 
 
@naalaa, zit nu op dag 16 van m'n cyclus.. Hopelijk morgen of overmorgen dan een vaste smiley.. Nou merk eigenlijk niet zoveel meer na de accupunctuur ik juist weinig energie en moe. En wat krampen ter hoogte van m'n baarmoeder voelt niet als andere maanden tijdens m'n eisprong.. Gek allemaal haha. 
Wat fijn dat jij je tot nu toe goed voelt, is het inmiddels doorgebroken?
@fleurbo hoe gaat het hij jou nu? Nog niks? 
 
Helaas hier ongesteld geworden. Ik had morgen nod maar kreeg rond 4 uur zo'n erge krampen. Ik heb toen maar een tampon ingedaan voor de zekerheid zodat ik het thuis pas zou ontdekken. Nu net thuis en was het klein beetje rood. Dus heb het eerste biertje weer opengetrokken. Het lijkt te helpen dat ik gister mijn huilbui al gehad heb omdat ik dacht ongesteld te worden. Nu geen tranen en ben blij dat ik nu lekker vrij ben en even lief voor mezelf kan zijn. Daarnaast veel minder pms klachten dus dat helpt ook enorm. Kan goed dat ik morgen heel verdrietig ben maar voor nu is het te doen. Probeer niet aan de angst dat het nooit zal lukken te denken die altijd opkomt als ik ongesteld wordt. 
Nog andere die getest hebben die hun NOD hebben vandaag of dit weekend? 
 
@nalaa, goedzo even lief voor jezelf zijn inderdaad! Geniet van je biertje!
En als je morgen alsnog verdrietig bent mag dat ook hé! En dan weer vol goede moed door! 
 
Spannend fleurbo wie weet breekt t wel niet door! Ook een optie he ;-)
Weet ik niet krijg per post een afspraak
 
jammer nalaaa :( idd even lief voor jezelf zijn! Wat een rollercoaster he? Hopelijk ben je snel weer met volle moed voor de volgende ronde!
suusx heb je nu een knipperende smiley?
hier alleen erg last van menstruatiekramp maar nog geen bloed. Ga al 2,5 dag iedere keer naar de wc met het idee: nu is het zo ver, maar steeds maar niet. Afgelopen nachten ook steeds over gedroomd. Stom hè dat je daar zo bezig mee bent? Ik hoop natuurlijk dat het niet doorbreekt, maar herken de krampen wel van menstruatie en test vanochtend was negatief, dus ga er gewoon van uit dat het komt.
 
 
Terug
Bovenaan