NOD februari 2020

Ik vanmorgen ook gezwicht om te testen, hij was negatief. Maarja, wat ik al zei, geen idee wanneer ovulatie was, ga nu alleen maar af op de app. 
Als ik eind van de week nog niet ongesteld ben ga ik dan nog wel eens testen. 
 
@nalaaaa aahh ik begrijp hoe je je voelt! Wees maar extra lief voor jezelf! En ze hebben tegenwoordig zoveel middelen en moderne technieken dat het echt wel gaat lukken! Probeer positief te blijven! Ja ik heb makkelijk praten dat weet ik want ik heb al een zoontje... Maar ik hoop dat ik je toch een beetje kan gerust stellen! Maar snap dat het moeilijk is.. Ik ga ook een beetje denken dat mijn zoontje een toevalstreffer is geweest heb ook zat verhalen gehoord waarbij dat kan... Maar het is makkelijker praten voor mij.
@Fleurbo hoe is het bij jou?
Hier ben ik de hoop ook een beetje aan het verliezen deze ronde iig maar minder met ovulatietesten doen... Mijn man zegt wel nee dat moet je wel doen enz.. Maar de app had het nu al zo goed wanneer ovulatie ongeveer is dat ik het denk ik niet echt nodig heb.. Ik ben iig niet meer aan het alcohol drinken in de hoop dat mijn man ook stopt maar kan ik wel op mijn buik schrijven.. Nouja iig wel maar wat chocoladekoekjes gehaald voor mezelf. Ik heb mijn week toch al niet... Dus heel veel gehuild deze week.. 
 
virtuele knuffel hetmeisje! :(
wat balen nalaa
 
ik had gisteren ineens even 5 minuten krampen, en vandaag voelt mijn buik wat prikkelbaar .. ik bereid me maar voor op mijn ongesteldheid ook al is het nu wel weer wat rustiger... NOD is pas morgen..
 
Zo te zien zijn er nog een aantal dames in spanning aan het afwachten, hopelijk snel duidelijkheid! Bij mijn zwangerschappen had ik voor mijn NOD ook altijd menstruatiekrampen, waardoor ik dacht dat het wel niks zou zijn. Gevoelige borsten (zijkant) was ook telkens één van de symptomen. (Ik wil natuurlijk ook niemand valse hoop geven!)
Hier ondertussen nog geen smiley gevonden, zit nu opcd15 dus twijfel of er wel nog één zal komen.. Ik test enkel 's ochtends, omdat dit zo in de gebruiksaanwijzing van Clearblue staat. Zou het dan kunnen dat ik hem gemist heb? Door de PCOS kan een eitje plots springen zonder enige aanwijzing, was vorige cyclus ook zo. Heb dan een echo gehad op cd13, follikel te zien die 16mm groot was, bloedname wees niet naar een eisprong maar plots 15 dagen later wel menstruatie dus eitje was toch gesprongen. Soms denk ik, laat het maar gewoon uit en dan kan ik snel terug aan de clomid, dit deed tenminste z'n werk.. Die onzekerheid vind ik nog het moeilijkste van al!
 
Ik snap je dilemma hetmeisje! Die ovulatietesten maken het allemaal wat krampachtiger en dat je het helemaal al niet meer los kan laten.. kijk gewoon wat goed voelt. Als je app het ook steeds goed heeft zou het in principe niet nodig zijn.
spannend cardiozuster! Heb je al getest of wacht je op morgen?
chacha, ik dacht dat je ovulatietesten het beste tussen 11 en 16 uur kon doen omdat je dan blijkbaar het meeste hormoon aan maakt. Maar als ik de gebruiksaanwijzing sochtens staat zou ik dat ook doen idd.
hier nog steeds geen bloed, wel wat krampen. Wilde niet opnieuw testen vanochtend omdat de zwangerschapstesten steeds negatief waren. Kon me net niet inhouden en een ovulatietest gedaan (hoorde dat die ook konden reageren). Die is negatief maar wel vrij donker, met verdunde urine! Krijg daar toch weer beetje hoop door, maar probeer niet te veel te hopen. Als ik morgenochtend niet ongesteld ben toch maar weer zwangerschapstest er tegen aan
 
'Voor een betrouwbare uitslag van Hoge vruchtbaarheid moet je de urine na je langste slaap gebruiken.'
Dit staat er op de website van Clearblue. Ik heb er dus geen flauw idee van :'). Als ik tussen 11u en 16u moet testen, moet ik dit op het werk doen, lijkt me ook niet ideaal.
Bij mij zorgen de ovulatietesten er trouwens voor dat ik het net meer kan loslaten. Het is eerder een bevestiging dat m'n lichaam het wel (of net niet) doet. We maken het sowieso regelmatig gezellig, dus we doen het niet alleen als de test positief is ;). Vorig jaar was al stress genoeg rond het 'moeten' vrijen rond de eisprong. Deze keer willen we het iets meer ontspannen aanpakken!
 
ooh wat spannend FleurBo! Wanneer is je NOD precies? Vandaag?

Nee ik heb nog niet getest, ik wacht minstens tot morgen, mss maandagochtend als het dan nog niet doorgebroken is! 
 
ik dacht ook dat ovulatietesten tusse 10 en 16u ofzo was, iig niet je ochtendurine
 
@Fleurbo oooh spannend ik hoop het voor je!! Maar NOD was eigenlijk gister toch? Klinkt wel positief die ovulatietest!
Ja ik denk dat ik het nu wel weet die ovulatie... En dan kan ik het wellicht idd wat meer loslaten... Wij maken het niet zo regelmatig gezellig dus zou goed kunnen zijn dat ik hem dan wel mis daarom wilt mijn man dat ik die testen gebruik maar hij heeft vaak ook geen zin in een moetje dus tja... Maar ik ga het proberen hier los te laten idd. 
@cardiozuster oooh spannend ook! Dankjewel jij ook een knuffel en ik ga duimen voor je!! 
 
Terug
Bovenaan