NOD februari 2020

Fleurbo, welke testen gebruik je? Ik testte altijd snel positief met de early testen van het kruidvat (die geven een plusje als het positief is). 
hetmeisje, die mannen hé.. De mijne had het ook lastig met het 'moeten' presteren. Nu doen we maar wat op en dit gaat veel vlotter. De testen gebruik ik als extra hulp, om zeker te zijn dat er iets springt. 
Cardiozuster, spannend zeg! Ik duim dat je een positieve test in handen krijgt! Die van clearblue blijkbaar wel. Moet je altijd rond dezelfde tijd doen en met de eerste urine na je langste slaap. Dat houdertje kan blijkbaar onthouden?! Ik las net dat je de eerste dag nooit positief test, omdat het deze waarde als beginwaarde neemt. Vanaf dat je oestrogeen begint toe te nemen, wordt deze dus positief. Straf ding wel :').
 
@chacha, ik doe ook deze maand met cb moet inderdaad met ochtend urine. Zit nu op dag 17 en nog steeds knipperend.. Heb er ook een hard hoofd in deze maand terwijl ik heel hoopvol begon. Ik doe smiddags nog wel een test van 2besure ook maar die is ook nog steeds niet positief. Mijn nod wordt dan nu denk maart dus door naar volgende maand. Had vorige maand wel een lf van 12 dagen ipv 14.
Succes dames die rond hun nod zitten! Spannend allemaal! 
 
ah oke heb ook geen ervaring met de clearblue ovulatietesten
Ik gebruik die van Sensitest.. Iedere dag een stripje, kun je mooi naast elkaar leggen ter vergelijking!
De vorige keer testte ik 's ochtends wel positief maar dat was na een nachtdienst haha, dus niet echt na een lange periode slaap! haha
 
 
 
SuusX, bedankt voor je reactie! Ik ben al blij dat ik het juist gedaan heb, begon al te twijfelen. Hoelang heb je al een knipperende smiley? Ik heb die ook nog niet gevonden, maar dit kan wel kloppen bij PCOS. Hopelijk komt er toch ineens een piek. Vorige maand had ik op cd15 of cd16 een eisprong, zou dus vandaag of morgen zijn.
 
Mijn gynaecologe raadt de clearblue aan, omdat dit het duidelijkste is. Zeker met de PCOS, kunnen die anderen wel vaker een feller streepje geven. Is tevens ook wel de duurste ;). Ik was wel aan het twijfelen om die van Sensitest ook te bestellen, maar ik zit op m'n werk van 9u30 tot 18u, dus dan zou ik telkens op het werk moeten testen.. Zie ik ook niet echt zitten! Ik ben altijd blij als ik kan gaan slapen, dan kan ik weer een nieuwe test doen :').
 
O wauw, nooit geweten dat die van cb zo werkten! Ga komende ronde Ook die met knipperende smiley gebruiken! 


haha chacha heel herkenbaar dat willen slapen voor de volgende ochtend. Erg eigenlijk he dat we zo graag willen.
ik kon me niet inhouden en net weer zwangerschapstest gedaan. Hartstikke wit en nog steeds menstruatiekrampen. Wat een gedoe zeg, laat het maar gewoon komen ipv deze valse hoop steeds :( 
 
bah FleurBo :( hopelijk snel duidelijkheid!
 
ah oke.. mijn fertiliteitsarts geeft geen voorkeur aan, ze gaf aan dat ovulatietesten vaak niet betrouwbaar zijn bij PCOS (heb ik ook), maar ze zei als je positieve testen krijgt halverwege je cyclus (en afgelopen maand ook inwendige echo die bevestigde dat de eisprong geweest was nadat ik positieve test had) dat het dan wel betrouwbaar moet zijn
en ik vind clearblue echt duur jah..
sensitest is al 26.50 euro voor 24 stuks volgens mij, vind ik al duur genoeg
 
Hier is het eindelijk doorgebroken. Voelt een beetje gemixt.. had toch nog hoop dat het toch nog raak was hoewel ik wist dat het nergens op sloeg. Dus wel teleurgesteld maar fijn dat ik door kan. Vanavond even wat speciaalbiertjes drinken en dan door naaar ronde 6
blijf hier nog wel even volgen want hoop natuurlijk nog op wat positieve testen voor iedereen die nog wacht!
 
Terug
Bovenaan