NOD februari 2020

@Fleurbo ah nee wat vreselijk balen! Ik had nog hoop toen ik je vorige bericht las met de krampen en de witte test dacht nog van ah maar dat was bij mijn zwangerschap ook! Ff flink balen! Ik baal met je mee! Ik hoop op een goede volgende ronde voor jou!! He wat naar!
@cardiozuster oooh ben erg benieuwd of je zwanger bent! Ik blijf nog ff volgen hier. 
 
Ja baal nu wel echt :( heb ook steeds het gevoel dat er iets niet goed is. Weet dat het nog heel veel langer kan duren, maar we doen het steeds op het goede moment, kan altijd mijn piek vinden, eet verder gewoon normaal gezond dus snap niet waarom het niet lukt. Vriend heeft nu een zelftest voor zaad besteld dus ben benieuwd of daar wat uit komt. En anders misschien toch even langs de huisarts. Die zal wel zeggen dat we eerst een jaar moeten proberen, maar wil het er in ieder geval al vast neerleggen. Misschien wil ze wel eerder testjes doen. Zou mij in ieder geval veel rust geven om te weten of er iets met 1 van ons mankeert 
 
zelf ziekenhuizen hanteren een periode van een jaar...
ik ben onderzocht ivm lange cyclussen maar mijn partner wordt echt pas bij 1 jaar onderzocht..
 
Jeetje wat balen dat ze je vriend pas later willen onderzoeken cardiozuster! Aan de ene kant snap ik het wel dat ze geen onnodige tests willen doen, maar stel dat er wel iets is dan heb je een jaar voor niets geprobeerd.. hebben jullie ervaring met thuis testen voor mannen? en hoeveelste ronde zijn jullie nu?
hopelijk snel een positieve test voor jullie ?
 
wij zijn in maart een jaar bezig.. rondes houd ik niet zo goed bij omdat ik cyclussen heb gehad die opliepen afgelopen jaar varierend van 6-10 weken.. en in het begin telde ik ze ook niet omdat we echt zo ontspannen mogelijk erin wilden stappen dus we bekeken het per cyclus... Omdat ik de pil al eerder had gestopt mocht ik wel voor onderzoek.. daaruit blijkt ook mijn PCOS dus ook waarom ik zulke langere cyclussen had. 
op zich logisch natuurlijk, soms duurt het gewoon een jaar voordat het lukt en als je bedenkt dat ik al 2 maanden moest wachten en sommige ziekenhuis 4-5 maanden voordat je terecht kunt dan proberen ze natuurlijk selectief te zijn met wat ze willen aannemen anders lopen wachttijden alleen maar verder op.  
 
desalniettemin zou het fijn zijn om te weten of zijn zaad goed is... daar heb je gelijk aan maar ik ben niet van de thuistests op dat vlak (mss omdat ik nu ook nog maar hoef te wachten tot half/eind maart voordat hij evt. onderzocht wordt)
 
@het meisje en nalaaa en FleurBo.. Zo balen allemaal. En iedere maand weer uitrekenen en wanneer dan wel of niet? Sterkte en hopelijk de ronde die jullie nu weer ingaan dan eindelijk babygeluk.
Wij hebben ondanks de veel te drukke periode en stress toch behoorlijk onze slag kunnen slaan zeg maar. Nu voor het eerst precies gedaan zoals destijds toen het lukte bij onze dochter. Dat was alleen wel 4 dagen achter elkaar iedere dag, ook al wordt dat afgeraden. Toen wel gelukt.. dus we dachten waarom niet? Zien of dat ons gaat helpen. 
 
@Mienn  heb ik 2 keer gehad in mijn leven, los van een zwangerschap. Geen idee hoe het kan overigens. 
 
[quote quote=10292686]Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Wat spannend al die dpo’s deze maand! Zelf heb ik 21-2 m’n dpo. (Eerste ronde) @nalaaa ik heb ook al een aantal dagen krampjes op en af onderin m’n buik, lijkt op ongi krampen maar toch ook weer niet. Daarnaast verloor ik gisteren een soort stevige slijmprop (sorry) wat ik nog nooit eerder heb gehad. Niet hetzelfde als rond de ovulatie maar echt een bolletje zegmaar. Iemand hier ervaring mee? nog 1,5 week wachten…[/quote]
 
 
@gebruikerjane, wij deze ronde ook vier dagen achter elkaar haha. Normaal ook niet dus ben benieuwd. Ik vind 't zo lastig inschatten wat de beste dag(en) is/zijn dus nu maar gewoon vier dagen ? ik heb altijd drie dagen lang een positieve ovulatietest dus zo lastig om te weten wanneer m'n ovulatie nou is haha
 
Terug
Bovenaan