NOD februari 2020

@Fleurbo balen zeg! Erg he hoe veel je dan gaat nadenken over waarom. Het is ongewoon veel geluk probeer ik me steeds in te prenten. Wijnhebben gister ook een thuistesten besteld, ben benieuwd de recensies zijn goed maar ben benieuwd wat hij precies meet. Ik ben ook al bijna dokter geweest, ook voor me pms maar ook om het alvast neer te leggen. Ze heeft een soa test gedaan want dat had ik nog nooit gedaan, verder kon ze niks doen. Geniet van je speciaal biertjes en verdrietig zijn mag best even, daarna weer nieuwe hoop voor de volgende ronde?
@hetmeisje thanks voor je positieve woorden. Er is idd steeds meer mogelijk probeer ik me voor te houden. Merk dat ik het al iets meer kan loslaten. Ofja loslaten niet helemaal maar iig minder angstig ben dan vorige ronde. Ik ga misschien ook wel wat minder obsessief de wachtweken in met cafeïne en alcohol maar goed kijk wel even waar Ik me goed bij voel .  Vervelend dat je je zo rot voelt, al kan huilen ook erg opluchten. Lastig he of je wel of niet met ovulatie testen moet doen. Ik ga deze ronde temperaturen om nog beter zich op mijn cyclus te krijgen. En dan de ovulatie testen nog een dag voor extra check. Misschien ga ik het niet meer zeggen tegen mijn vriend als ik ovulatie, want die heeft last van prestatie druk. Blijf hoopvol en natuurlijk heb je niet makkelijk praten, ook bij een tweede is het net zo spannend en een roller coaster lijkt me. 
 
@Julie-V Haha.. gelukkig om te weten dat jullie dit ook een keer zo proberen. Overal staat om de dag en zo deden we dat dan maar. Maar een paar jaar geleden las ik ergens een arts die zei dat het beter zou zijn om de hele maand rustig aan te doen en juist in die week er vol voor te gaan, liefst iedere dag. En onlangs ook gezien dat twee keer achter elkaar (binnen het uur) ook de kansen vergroot. Maar goed.. Het is ook echt geluk hebben. Wanneer NOD? Onregelmatig lijkt me overigens heel vervelend. 
 
@gebruikerjane en @Julie-V jaa wij hebben met ons zoontje ook echt iedere dag en meerdere keren in die week het gedaan en toen was het dus heel snel raak nu ook weer iedere dag gedaan maar mocht helaas niet zo zijn... ik weet niet zo goed wat ik deze ronde ga doen...mijn man wil er weer vol voor gaan maar ik mocht wel al het 'werk' doen want meneer was uitgeput XD dus daar heb ik nu eigenlijk geen zin meer in.. en ga denk ik gewoon voor om de dag misschien...
@Nalaa awh lief van jou
 
Ik meld mij hier toch weer! Vanavond had ik, verrassing!, een positieve ovulatietest in mijn handen. Op dag 12, ipv tussen dag 16 en 18! Dat betekent dat ik morgen mijn 4e IUI heb en mijn NOD dus ergens rond 28 februari gaat vallen. 
Ronde 17 - 1e kindje - 37 jaar.
 
toen ik aan de clomid zat moesten we van de gynaecoloog ook 5 dagen na elkaar rond de eisprong het gezellig maken. Heeft wel 2x goed gewerkt hoor!
lajesendraadjes, superfijn, zo'n korte cyclus! Ik duim voor een geslaagde IUI!
Ik had deze ochtend, eindelijk, een knipperende smiley! Op cd16, dus opnieuw een iets langere cyclus denk ik dan vorige maand. Hopelijk heb ik de kans niet om nog langere cyclussen te doen ?. Nog nooit zo blij geweest met een smiley!
 
toen ik aan de clomid zat moesten we van de gynaecoloog ook 5 dagen na elkaar rond de eisprong het gezellig maken. Heeft wel 2x goed gewerkt hoor!
lajesendraadjes, superfijn, zo'n korte cyclus! Ik duim voor een geslaagde IUI!
Ik had deze ochtend, eindelijk, een knipperende smiley! Op cd16, dus opnieuw een iets langere cyclus denk ik dan vorige maand. Hopelijk heb ik de kans niet om nog langere cyclussen te doen ?. Nog nooit zo blij geweest met een smiley!
 
@chacha, haha snap je goed dat je blij wordt van een knipperende smiley! Hopelijk snel een vaste! Ik heb al een week een knipperende.. Steeds om de dag gezellig gemaakt. En als hij positief is dan maar 2 dagen achter elkaar. 5 dagen achter elkaar is wel heftig zeg haha denk niet dat ik mijn man zo ver krijg. ?
Ik heb het gevoel dat hij morgen positief gaat zijn! Hoop het maar want zit al op dag 18, m'n cyclus is toch weer langer na de vroege miskraam.. 
 
hopen op knipperende smileys!
 
wat fijn lapjesendraadjes!
ik heb af en toe wel krampen maar m'n darmen zijn ook van slag merkte ik net dus ja waar komt het van... ik durf nog niet zo goed te testen dus ik wacht even tot morgen denk ik..
Fertiliteitsarts zei dat om de dag eigenlijk sowieso moet rondom je ovulatie, iedere dag mag maar volgens de cijfers waren de kansen maar zeer minimaal hoger vergeleken met om de dag.
Meerdere keren op een dag vergrootte de kans sowieso niet zei ze
 
Terug
Bovenaan