NOD februari 2020

Cardiozuster, wauw!!! Van harte gefeliciteerd! Mooi streepje ook al zeg!
SuusX, was het ook hoor ?. Na 5 dagen hadden we wel ff genoeg. Maar het heeft wel al 2x een positieve test opgeleverd, dus het werkte wel ?. Wij doen het nu ook op de dag, bij vaste smiley denk ik ook effe 2 dagen achter elkaar ofzo. Spannend wel! Lijkt erop dat we toch een kans zullen krijgen deze maand. 
 
Cardiozuster gefeliciteerd! Heb je iets van symptomen. Ik moet nog 1.5 week wachten op mijn Nod. Ben heel benieuwd. Wij doen het om de dag. Dat zou prima moeten zijn. 
We gaan het ervaren. Finger crossed 
 
Gefeliciteerd cardiozuster! Die is al heel duidelijk te zien!! Zal wel onwerkelijk nog voor je zijn!
Spannend chacha! We gaan ervoor haha en dan gaan we de wachtweken weer in.. 
 
Ik heb aanstaande donderdag mijn NOD. Dit is onze eerste ronde voor het tweede kindje. Wachten in de weken na de eisprong duurt wel echt lang zeg... Heb ook al klachten gehad. Maargoed, je vult het ook makkelijk in dat het mogelijk bij een zwangerschap hoort. Had met 9dpo krampen, en dan denk je direct aan innesteling.
We zullen nog even moeten afwachten. Heb geen vroege testen. En het is pas mijn eerste echte cyclus na de bevalling en borstvoeding. Wel had ik het idee dat mijn afscheiding aansloot bij de dag waarop ik een eisprong verwachtte. Wij gebruiken nu nog geen ovulatietesten. Probeer het nog casual te houden. Als het een tijdje niet lukt misschien wel testen :) 
Testen jullie pas met NOD of ook al daarvoor?     
 
Wauw Cardiozuster wat een fantatsisch nieuws voor jou na al die maanden!!!!!
Zo fijn en leuk!! Ik kan alleen even niet zo snel teruginden of dit ook jullie eerste kindje is? Dan is het al HELEMAAL genieten!! 
Bij een tweede/derde/etc.. is het ook genieten, maar sta je er nooit meer zo in als bij een eerste! Heel fijn voor jullie
 
Terug
Bovenaan