NOD februari 2020

O Cardiozuster!! Wat fijn zeg! Gefeliciteerd! Een duidelijke streep.
Als ik die foto van je test zie, dan merk ik bij mezelf ook meteen weer dat verlangen. Doordat we nu een half jaar verder zijn, probeer ik doorgaans me te focussen op het hier en nu en daardoor gaat het een beetje naar de achtergrond... Dan denk ik op bepaalde momenten in mijn cyclus dat het leven zo ook goed is en ik nog wel wat geduld heb.. maar zie ik een foto van een positieve test, dan hoop ik echt dat het snel raak is.. en dat natuurlijk voor iedereen hier! Wat zou dat mooi zijn.. 
Het is zo vreemd hoe je heen en weer gaat in je gevoelens zo in een maand tijd  
 
 
R1988 nee helemaal geen klachten, alleen af en toe wat steekjes in de buik waardoor ik dacht dat 't menstruatieklachten waren maar vond ze al net een tikje anders (maar ja dat wil je jezelf liever niet wijsmaken) haha.. voor de rest helemaal niks...  
 
VoH ja ons eerste kindje!! :D we tikken nu net geen jaar aan, bij een volgend cyclus was dat anders net gebeurd.. moet zeggen deze cyclus hadden we het wel 3 dagen voor ovulatiedag iedere dag gedaan.. de dag van en de dag daarna kwam het niet van dus ik dacht ook op nou op goed geluk dan maar
ja je gevoelens gaan soms echt op en neer GebruikerJane! Dat herken ik wel!! Ik hoop zo dat jullie allemaal nog meer mooie testen tegemoet gaan!!
Ik hoop ook maar dat we goede echo's mogen krijgen dan en goede zwangerschap. Veel miskramen gezien in de omgeving..
bedankt allemaal!! Ik geloof er nog niks van maar dat zal vanzelf wel komen.. 
 
@cardiozuster awh wat super fijn zeg!! Heel erg gefeliciteerd en ik hoop op een mooie en gezonde zwangerschap voor je!! Echt fijn dat je vriend dan ook niet meer onderzocht hoeft. Weet hij het al? Ik dacht ik ga hier kijken speciaal voor jou nog want was aan het hopen voor je!
Iedereen hier nog heel veel geluk!! En dan ga ik denk maar weer naar NOD maart.. :) ik hoop jullie daar niet te zien straks!
 
@ cardiozuster: gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws. Ik hoop dat je een gezonde en goede zwangerschap mag hebben! 
Ik had gister kleine beetjd bruinige afscheiding, dus dacht dat ongesteldheid er aan zat te komen, maar sindsdien dus geen bloed gezien. Vanmorgen wakker geworden met buikkrampen, dus dacht ook weer, daar zal je het hebben.. nog steeds niets... Misschien dat de krampen dan toch van nodig moeten plassen was? Blijft nog ff spannend..
 
Gefeliciteerd Cardiozuster, het is jullie gegund!!

Ik zit al in maart maar lees af en toe nog even mee voor degene die nog moeten testen :)
 
aah wat lief allemaal! :D Dankjewel!! :D 
Ga morgen en donderdag nogmaals testen... en dan bel ik maar voor een afspraak denk ik.. Lees op internet dat 't pas vanaf 5 weken mag? op andere site weer dat je meteen mag bellen na een positieve test.. Fertiliteitsarts zei wel dat ze graag een eerste echo wou doen mocht het lukken en daarna door naar verloskundige..

Maar m'n vriend wist het meteen hetmeisje... die was in de buurt.. :) die is flink ziek dus die was voor zover hij kon zijn blij maar die vind 't ook nog onwerkelijk..
ik blijf meelezen met jullie hoor, gun het jullie allemaal zo erg!
 
Terug
Bovenaan