NOD februari 2020

Je mag vanaf je positieve test de vk bellen. Tenzij het ziekenhuis anders aan geeft?
Zij stellen je dan wat vragen en plannen een eerste afspraak op basis van hoe ver je bent. Dit dan afhankelijk van je laatste menstruatie.

Zou vandaag de fertiliteitsarts bellen. Je NOD was afgelopen weekend toch? Dan is dat cruciale punt voorbij en heb je hopelijk een mooi plakkertje :)
 
@cardiozuster gefeliciteerd!! Ik hoop op een mooie zwangerschap voor je!
@danielle Q-M wat spannend! Wellicht je innesteling? Wanneer was je NOD?
Ik mag nog even wachten.. Morgen NOD als ik m'n eisprong goed heb. Mijn cyclussen variëren tussen 28 en 33 dagen.
 
 
Wauw gefeliciteerd Cardiozuster! Geniet van dit kleine wondertje in je buik! 
Ik ga ook door naar maart, hoop jullie daar idd niet te zien. 
 
@cardiozuster: ohh wat spannend! Laat je weten hoe het is gegaan?
Ik heb vanmorgen negatief getest, maar nog geen rood gezien... Even afwachten deze week :)
 
Bij mij hetzelfde Mienn, mijn NOD is tussen vandaag en vrijdag. Vandaag getest, maar negatief. Gelukkig ook nog geen teken van menstruatie... 
afwachten! 
 
Hoi hoi
Tijdje niet meegedaan op het forum omdat ik steeds teleurgesteld was als ik ongi  was geworden en ik daarom even mijn gedachten en gevoel op een rijdje moest krijgen lees even een beetje terug en dames gefeliciteerd voor diegene die zwanger zijn en voor de dames die maar de volgende ronde gaan kom op voor jullie komt die test er ook nog wel 
Ikzelf zit nu op mijn nod vandaag en er is nog niks in aantocht normaal h e b ik een paar dagen of een dag er voor bruine afscheiding maar tot nu toe nog niks vind het zo spannend wil eigenlijk vrijdag pas testen samen met vriend dan komt hij weer thuis kan alleen haast niet wachten 
 
Terug
Bovenaan