NOD Februari 2023

Mijn eerste dag laatste menstruatie was 17 januari. Verwachte NOD is omstreeks 11 februari. 

Mag ik deze ronde met jullie meedoen? 

Vandaag ongesteld geworden ? 
Ronde 9.. ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk. Volgende maand is ook maar zien hoe het gaat want vrees dat mijn man rond de eisprong in het buitenland zit. Gaan het zien.
NOD is nog net eind februari denk ik. 

Hey allemaal! Ik sluit me graag hier ook aan. Ik ben afgelopen maand voor het eerst gestart met Letrozol en verwacht dit weekend een eisprong en dan zou mijn NOD op 19 februari moeten zijn. Spannend! 

Welkom gebruiker en Pluhbuh! Hopelijk voor jullie ook snel een positieve test!
Ah nee NoeNoe. We lopen toch altijd een beetje gelijk en zat al te wachten op een berichtje van jou! Dikke knuffel ♥️
Misschien kan je volgende maand jezelf iets gunnen ? Even gedachte verzetten!
Ik moet vandaag ongesteld worden en hou het niet meer.. ik voel mij zwanger en begin de krampen en steekjes toch daar aan te linken. Voel mij vandaag meer dan prima. Geen last! Maar durf uiteraard niet te testen. Waarom 10 rondes niet en nu ineens wel?

[quote quote=10603568]
Welkom gebruiker en Pluhbuh! Hopelijk voor jullie ook snel een positieve test!
Ah nee NoeNoe. We lopen toch altijd een beetje gelijk en zat al te wachten op een berichtje van jou! Dikke knuffel ♥️
Misschien kan je volgende maand jezelf iets gunnen ? Even gedachte verzetten!
Ik moet vandaag ongesteld worden en hou het niet meer.. ik voel mij zwanger en begin de krampen en steekjes toch daar aan te linken. Voel mij vandaag meer dan prima. Geen last! Maar durf uiteraard niet te testen. Waarom 10 rondes niet en nu ineens wel? [/quote]
Dank je wel Klavertjes. Ja dat is idd wel gek zo ineens. Een keer zalbhet toch moeten gebeuren zou je denken. Jee ik ben zenuwachtig voor je!  

Oh nee NoeNoe, wat vervelend :( Misschien fijn jezelf inderdaad wat te gunnen om even afleiding te zoeken, zoals Klavertjes zei! Liefs!
Welkom gebruiker en Pluhbuh!
Klavertjes, hopelijk voor jou geen ongesteldheid!
Deze maand - ik zit pas op 6 dpo - heb ik een goed voorgevoel, ookal slaat dat natuurlijk nérgens op haha. Borsten zijn wel echt pijnlijk geworden zoals normaal als ik ongesteld word.. 
Voor mij is vroeg testen juist een manier om ergere teleurstelling te voorkomen, dan bouwt de hoop een soort niet langer op. Ik ga denk ik ook woensdag ofzo al testen, al is mijn nod pas zat/zon.
Testen jullie altijd alleen of samen? Omdat dit onze eerste zwangerschap zou zijn vind ik het zo gek om alleen te testen..

Hej Jeany. Tegenwoordig test ik alleen. Maar als je er net mee bezig bent snap ik dat je samen wilt testen. 
Hoe is het Klavertjes?

Terug
Bovenaan