NOD Februari 2023

[quote quote=10603358]Gefeliciteerd met de positieve testen, toch fijn wat positief nieuws! ? Evol ik ga duimen voor je! Hoe gaat het bij jou NoeNoe? Ik zou dus echt vandaag ongesteld moeten worden als ik 14 dagen reken vanaf mijn positieve test. Is die periode ook wel eens langer? Hier nu voor de 3e dag beetje bruin verlies. Maar merk dat ik weinig klachten heb. Die helse steken en krampen van de hele week zijn godzijdank over. Afentoe nog een kleintje. En wat gevoelige borsten maar minimaal normaal is dit voor menstruatie erger. Ik verwacht eigenlijk dat hij vanavond door komt. Zou nog reageren over de vraag over de dokter. Ik wil dit na mijn menstruatie doen en zie er erg tegen op. Dus nog wel aan het uitstellen maar afgesproken dat we volgende week een afspraak gaan maken voor de vrijdag. Dan zit er een vervanger en daar kan ik wat beter mee omgaan dan mijn eigen dokter..? Mijn vriend wil dan gelijk mee dat vind ik ook wel zo prettig.. die laat zich niet naar huis lullen met kijk het maar even aan.[/quote]
Dat is wel slim om te voor de vervanger te gaan haha. En fijn dat je vriend mee kan. 
Ik weet eigenlijk niet of die periode langer kan zijn. Waarschijnlijk wel? Lichaam doet wat ie wil heb ik het idee. Maar aan de andere kant als je nu een beetje bruin verlies hebt dan klopt het wel ongeveer. ALS het een aankondiging van een menstruatie is. Wat we niet hopen natuurlijk. 
Mja hier 12 dpo voor zover dat klopt. Maarja ik weet niet precies wanneer mijn NOD is. Mijn cyclus varieert tussen 32 en 25 lijkt wel. Ik had wel een vroege eisprong dus kan me niet voorstellen dat het dan langer op zich laat wachten (is ook weer de vraag of die LF fase langer dan 4 dgn kan duren). Mijn NOD kan op zijn vroegst morgen zijn en op zijn laatst volgende week donderdag ofzo pfff. Ik kijk wel even hoe het gaat. Ik zou morgen testen maar misschien kan ik het nog rekken tot zondag. Voorlopig nog geen bloed. 

[quote quote=10603322]Wauw, gefeliciteerd voor de dames met een positieve test! Super fijn! @Anirbas inderdaad fijn dat je weer een cyclus hebt en dus een nieuwe kans, hopelijk kan je met goede moed verder! Hier zit ik nu op 11dpo, zondag mijn NOD. Echter heb ik alweer veel last van lage rugpijn e.d. wat altijd gebeurt een paar dagen voor mijn menstruatie. Ik heb de hoop dus eigenlijk alweer aardig opgegeven, lastig hoor want ik lees ook wel eens dat meiden door de symptomen denken dat ze gewoon ongesteld gaan worden maar toch zwanger zijn. Maar ik durf er niet op te hopen.[/quote]
Ga je zondag ook pas testen? 

@Noenoe, ja ik heb in het verleden wel eens eerder dan mijn NOD getest maar pakte eigenlijk alleen maar teleurstellend uit. Mijn onzekerheid werd daardoor nog groter. Misschien wacht ik zelfs wel tot maandag als er dan nog een bloed is...
Lijkt me lastig voor jou als je niet weet wanneer je ongesteld moet worden... Hoe bepaal je dan wanneer je gaat testen?

Gefeliciteerd voor iedereen die het al gelukt is deze maand! 
Ik ben even wat stiller. Zit een beetje in de knoop, ben even zwaar teleurgesteld in mn lijf terwijl ik weet dat het wel kan. 
Vandaag controle gehad, blijken er drie follikels te groeien, dat was nu ook weer niet het plan. Dus ipv 1 controle weer terug op meerdere en als dit blijft groeien is de kans weer verkeken deze maand.
Dus ik ga van super korte cyclus na mk, naar niks en verhoging medicatie dus lange cyclus naar laten we er opeens 3 groeien.
En ondertussen razen mn hormonen en heb ik de energie niet meer om te functioneren zoals ik dat deed nadat ik heel bewust gestopt was met de pil. K hormonen.. 
Oke, nu stop ik met klagen! Ik gun jullie allemaal het beste ? en gewoon ?? voor februari. 

Wauw! Ninarose wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet van dit mooie wonder.
@evol, ik hoop voor je dat het zwangerschap symptomen zijn! Wie weet... succes met testen Zondag??. Ik hem mijn NOD Zaterdag maar altijd pas 1 of 2 dagen erna positief getest. Durf niet eerder ?..

@tessaliz, succes en laat alles lekker op zijn vrije beloop. Kwa drankje, ik lette altijd op mijn alcohol gebruik bij de kinderwens. Maar heb hier en daar soms wel een wijntje gedronken. Maar op het moment van een positieve test niets meer aangeraakt. 

@anirbas, vervelend om te horen zeg. Ik hoop dat je menstruatie je baarmoeder zelf mooi schoon kan maken voor een eventuele volgende zwangerschap ??. 

Welkom @lesjepesje.

Wat goed van je Klavertjes! ??

Ik heb trouwens geen idee waarom alles apart in berichtjes komt... heb alles in 1 post gezet ?‍♀️

Evol ik begrijp je hoor! Hoe langer je wacht hoe groter de kans dat je niet teleurgesteld wordt tijdens het testen. En als we even eerlijk zouden zijn... Wat levert die 1 of 2 dagen eerder testen nou  op? ? Hormonen..
Dikke knuffel voor jou Unwritten! Het is ook oké om die gevoelens gewoon even toe te laten.♥️

Terug
Bovenaan