Hallo iedereen,
Ik ben al een tijdje jullie aan het volgen wat een support. Respect hoor. Ik twijfel al een tijdje om mij ook bij te voegen maar merk dat ik het toch een beetje confronterend vond, maar nu dacht ik nee gewoon doen?
Ik ben Breezy en ben 31 jaar. Ik probeer al een tijdje zwanger te worden we zitten nu inmiddels op jaar 3. We hadden even een bewuste pauze genomen van bijna 6 maanden met het echt bezig zijn voor een kindje. Sinds oktober zijn we weer echt gericht bezig.
Ik heb zelf geen kinderen maar mijn partner wel. Ik kreeg 2 jaar geleden te horen dat ik Pcos heb maar heb verder wel een regelmatige cyclus en elke keer een eisprong. Ik wilde zelf mijn pcos proberen aan te pakken voor ik verder ging met het ziekenhuis traject, nou gaat niet helemaal lekker het zelf doen haha.
Voor deze maand heb ik zondag 29 januari mijn eisprong gehad en mijn nod is 12 of 13 februari. Ik heb alleen weinig hoop want ben zondagavond flink ziek geworden door de griep en koorts. Ik ben pas vandaag aan de betere hand.
Succes allemaal ?