NOD Februari 2023

[quote quote=10603706]
Dank allemaal doet mij goed.♥️
Vanavond uit eten dus gelukkig wel wat afleiding. Neem er maar een wijntje bij denk ik..?
[/quote]
Ja gelijk heb je. Heb ook even getwijfeld om een fles open te trekken maar dat vond ik weer een beetje teveel van het goede. Was niet opgegaan en is ook zonde.

[quote quote=10603724]Bah Klavertje weet hoe je je voelt. Helaas, I’m out. Ben er ook echt wel even kapot van weer. Vandaag ongesteld geworden. Geloof poging 10 ofzo maar al 2 jaar bezig helaas. We gaan IUI doen de volgende 3 tot 6 rondes en anders IVF.[/quote]
Snap dat je er kapot van bent:( dat worden spannende maanden die eraan komen. Veel succes voor jullie! 

[quote quote=10603741]Hallo iedereen, Ik ben al een tijdje jullie aan het volgen wat een support. Respect hoor. Ik twijfel al een tijdje om mij ook bij te voegen maar merk dat ik het toch een beetje confronterend vond, maar nu dacht ik nee gewoon doen? Ik ben Breezy en ben 31 jaar. Ik probeer al een tijdje zwanger te worden we zitten nu inmiddels op jaar 3. We hadden even een bewuste pauze genomen van bijna 6 maanden met het echt bezig zijn voor een kindje. Sinds oktober zijn we weer echt gericht bezig. Ik heb zelf geen kinderen maar mijn partner wel. Ik kreeg 2 jaar geleden te horen dat ik Pcos heb maar heb verder wel een regelmatige cyclus en elke keer een eisprong. Ik wilde zelf mijn pcos proberen aan te pakken voor ik verder ging met het ziekenhuis traject, nou gaat niet helemaal lekker het zelf doen haha. Voor deze maand heb ik zondag 29 januari mijn eisprong gehad en mijn nod is 12 of 13 februari. Ik heb alleen weinig hoop want ben zondagavond flink ziek geworden door de griep en koorts. Ik ben pas vandaag aan de betere hand. Succes allemaal ?[/quote]
Welkom Breezy! Jjj hebt ook al wat meegemaakt zeg. Fijn dat je meedoet.  

Hoi! Ik lees al een poosje mee. Wiij zijn bezig voor een 1e kindje en 11-2 mijn nod. Sinds zaterdagavond iets roze afscheiding, iets wat ik normaal nooit heb. Nu wat gevoelige borsten, maar dat heb ik ook wel als ik ongesteld moet worden. Lastig om te wachten met testen!

Nou dames ik had zo'n gevoel en dacht ik doe een test. En een heeeele lichte streep zichtbaar! De 1e positieve test ! Zou de foto willen delen maar geen idee hoe ?‍♀️...

Ik hoop dat het goed blijft gaan en ik blijf jullie volgen en hoop op hele mooie testen de komende dagen! 

Terug
Bovenaan