NOD Februari 2023

Oh en Mariell, je kunt een foto delen via het knopje in de functie-balk die boven het schrijven van een post verschijnt. Er staat een berg op dat icoontje!

[quote quote=10603906]Nou dames ik had zo’n gevoel en dacht ik doe een test. En een heeeele lichte streep zichtbaar! De 1e positieve test ! Zou de foto willen delen maar geen idee hoe ?‍♀️… Ik hoop dat het goed blijft gaan en ik blijf jullie volgen en hoop op hele mooie testen de komende dagen![/quote]
Hej wat goed! Je NOD is ook al geweest toch? 

@jeany, thanks dat dacht ik al. Alleen vraagt die dan om een website ?

@noenoe, bedankt! Ja die is al geweest afgelopen Zaterdag. Maar de testen waren negatief tot nu toe. 

@JeanyAnon oh spannend hoop het zo?
@Noenoe dankjewel☺️
Ik heb nog helemaal geen symptomen en ben echt bang dat de griep roet in het eten heeft gegooid. Ik zit ook in tweestrijd om toch voor mijn NOD te testen. Grr wachten duurt altijd zo lang. 

@Mariell ohhh ja ik zie het! Je moet eerst je foto ergens uploaden zoals mijnalbum.nl zodat je een link hebt voor de foto. Wat een gedoe haha

@Gebruiker~514 (Breezy) jaa wachten duurt zo niet normaal lang! Het is 'maar' een week maar elke minuut kruuiiipt echt voorbij haha. Ik ga denk ik woensdag testen. Dan is de klap voor mijn gevoel wat minder hard als ik ongesteld word. Op de een of andere manier vind ik een negatieve (vroege) test minder erg dan weer teleurgesteld zijn door een bloeding. Slaat nergens op, maargoed haha.
Succes met de laatste wachtdagen, we kunnen het!??

Niet gelukt geloof ik... net als mijn post hier oor mislukt is ?‍♀️

Doe t ff zo

https://myalbum.com/album/XSSCCRiooE3rDf/?invite=ec69f57c-5092-4c70-9542-7df439ae20b4

Terug
Bovenaan