NOD Februari 2023

Ik hoop morgen een wat duidelijkere test te hebben. Moet zeggen de foto heeft m wel minder duidelijk gemaakt... dus hoop dat het met ochtend urine beter te zien is. 

@Breezy, bedankt! En ja dat wachten is zoooo naar... en ik snap ook jou idee met vroeg testen. Hier ook al 1.5 week aan het testen want voelde toen van alles. Maar negatief blijft naar om te zien. Succes ??? 

@jeany, deel je de uitslag met ons Woensdag ???

@Mariell; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Na al die negatieve testen eindelijk positief in handen! ??

spannend voor de andere meiden die ook op hun NOD/ test dag zitten te wachten. 

Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts. Ze willen testen of ik mogelijk zwanger ben. De reden hiervoor is, dat ik deze week met medicatie moet beginnen die niet goed zouden zijn voor de vrucht. 

weten jullie of de huisarts ruim een week voor NOD wél positief kan testen? Is die test gevoeliger? Want ik vind het ergens wel tricky als straks blijkt dat ik wel zwanger ben..

Hoop op jullie reacties. 
liefs Kim

Oohh Mariell, wat superleuk om te zien!! Hij is inderdaad erg vaag, maar je ziet hem wel echt! Hopelijk morgen wat duidelijker?
En wat lief, ik zal het resultaat woensdag zeker delen!

@JeanyAnon dat begrijp ik heel goed. Succes woensdag. Ik duim voor je! ?
@Mariell ja ik deed dat voorheen maar ik maakte mijzelf echt gek hoor haha. Werd beetje niet meer gezond, dus nu wat meer los laten?

Hey dames! 

gefeliciteerd voor de meiden die een 2e streepje hebben deze maand ♥️
Ik helaas niet en mijn ongesteldheid kwam zelfs een dag te vroeg. Maar na paar dagen flink balen en hormonen probeer ik weer positief te worden.
denk dat vele dit ook wel herkennen.. wij gaan lekker op vakantie naar mexico. Als het goed is dan mijn ovulatie. Dus wie weet tropische sferen ??

@Kim, bedankt!  Enorm blij mee. Wat voor medicatie? Misschien kunnen ze een bloedtest doen? Die zijn vaak nauwkeurig. Succes alvast ?. 

@jeany, ja erg vaag. Maar manlief zag hem, en die is erg kritisch. Morgenochtend ga ik de clearblue doen. Erg benieuwd wat die gaat aangegeven. En Woensdag is al bijnaaaa! Spannend ??. 
@Breezy, herkenbaar. Lekker veel geld kwijt aan die negatieve testen. Maar die drang pfff... ?

@Damama, jammer om te lezen zeg. ik hoop dat Mexico wat Mexicaanse magie overbrengt ??

Goedemorgen, nou de clearblue zwangerschapstest gedaan en ik moet net zo goed kijken als gister. De test loopt dus niet op... iemand hier ervaring mee? Ben bang dat dit dus niet goed gaat aflopen...

[quote quote=10604069]Goedemorgen, nou de clearblue zwangerschapstest gedaan en ik moet net zo goed kijken als gister. De test loopt dus niet op… iemand hier ervaring mee? Ben bang dat dit dus niet goed gaat aflopen…[/quote]
Ik zou morgen/ overmorgen nog een keer testen. Soms worden de test pas na NOD zichtbaarder. 

Terug
Bovenaan