NOD Februari 2023

[quote quote=10604069]Goedemorgen, nou de clearblue zwangerschapstest gedaan en ik moet net zo goed kijken als gister. De test loopt dus niet op… iemand hier ervaring mee? Ben bang dat dit dus niet goed gaat aflopen…[/quote]

Lieve Mariell, wacht het rustig af. Iedere vrouw en ieder lichaam reageert anders. Ook in snelheid HCG aanmaak. Ik duim voor je dat alles goed gaat en je een fijne zwangerschap tegemoet gaat. 

@Noenoe, mijn NOD was vorige week Zaterdag. Dus had wel een knaller verwacht. Ik wacht nu een paar dagen af en doe Zaterdag een digitale test. Geen gedoe met streepjes ?. 

@Gebruiker, ik ben al gezegend met 2 kindjes. En heb dit nog niet eerder gehad. Wellicht dat ik mezelf daaraan vast houd? Dat het knallers moeten worden? 

We gaan gewoon afwachten. 

Mijn temperatuur is sinds vanmorgen hoger en ik had gisteren allemaal klachten. Het lijkt er dus op dat ik gisteren voor het eerst sinds een jaar weer een eisprong had ? Als dat zo is ben ik allang heel blij dat de behandeling aanslaat. 
We hebben ons best gedaan, dus nu gaan we duimen. Mijn NOD schuift dan op naar 21 februari. 

[quote quote=10604072]@Noenoe, mijn NOD was vorige week Zaterdag. Dus had wel een knaller verwacht. Ik wacht nu een paar dagen af en doe Zaterdag een digitale test. Geen gedoe met streepjes ?. @Gebruiker, ik ben al gezegend met 2 kindjes. En heb dit nog niet eerder gehad. Wellicht dat ik mezelf daaraan vast houd? Dat het knallers moeten worden? We gaan gewoon afwachten.[/quote]
Ja dat bedoelde ik ook. Ik wist nog van je NOD. Soms lees je verhalen van menssn die na twee weken na NOD pas knal testen. Maar ik zou ook wel stress hebben. Je verwacht toch meteen een goede test te hebben. Ik hoop dat het goedkomt. 

[quote quote=10604091]Mijn temperatuur is sinds vanmorgen hoger en ik had gisteren allemaal klachten. Het lijkt er dus op dat ik gisteren voor het eerst sinds een jaar weer een eisprong had ? Als dat zo is ben ik allang heel blij dat de behandeling aanslaat. We hebben ons best gedaan, dus nu gaan we duimen. Mijn NOD schuift dan op naar 21 februari.[/quote] Dat klinkt goed! Nu het wachten.. help je mee duimen!

Hoiii, wij hebben al een meisje van anderhalf en hopen binnenkort op een 2de positieve test, we zijn inmiddels 8 maanden bezig.. bij ons meisje duurde het 4 maanden dus ik vind het spannend. Nod zou ongeveer 27 feb. zijn. Succes voor iedereen deze ronde ?

Plubluh, wat superfijn!! Nu eventjes afwachten, wat fijn dat de behandeling aanslaat!
Mariell, begrijpelijk natuurlijk, dat je daar zenuwachtig van wordt. 

Ik duim met jullie mee!
Morgen ben ik 3 of 4 dagen voor nod, heb eigenlijk alleen alle symptomen die ik normaal heb als ik ongesteld wordt + rommelende buik en misselijkheid en moe. Maar ik heb ook al mijn hele leven veel buikproblemen waar deze zelfde symptomen bij horen haha. Even wachten dus.

Goedemorgen, ik heb net een digitale test gedaan met uitslag niet zwanger. Ik begrijp er niks van. Sowieso onbegrip, want waarom wordt ik niet ongesteld of krijg ik een teken van ongesteldheid? Zondag ga ik nog 1x testen en als ik dan nog negatief test en niet ongesteld ben, ga ik de verloskundige maar bellen. 

Terug
Bovenaan