NOD Februari 2023

@Mariell dat is heel gek idd. Had je ook nog 1 weer gedaan met streepjes? Misschien idd de verloskundige bellen.
Ik heb sinds eergisteren de hele tijd krampen en vandaag voelt het net als, of ik elk moment van deze dag ongesteld ga worden. Terwijl mijn NOD zondag of maandag is. Ik heb altijd een beetje klachten maar qua krampen worden ze heviger. Om gek van te worden?

@gebruiker, ja 1 met streepjes gister en een digitale. Die streepjes zei zwanger de digitale niet zwanger. Hoe dan?! Ik wacht t maar weer af, heb dit alleen nog niet eerder meegemaakt. 
Spannend voor jou! Ik hoop dat je ongesteldheid uitblijft???

Ohh Mariell, wat vervelend! Inderdaad slim om even contact op te nemen met verloskundige of de huisarts, misschien kunnen ze een bloedtest doen?
@Gebruiker~514, pff je lichaam kan zulke vervelende dingen doen! Mijne houd me ook elke maand weer voor de gek. Heb je normaal een hele regelmatige cyclus? Hopelijk zijn het innestelingskrampenofzo.
Ik heb gisterochtend al een test gedaan (die early van de etos, veel te vroeg en 100% negatief). Vanochtend weer een test gedaan (die early van de action) en mijn vriend en ik denken allebei een heeeeeeeel licht streepje te zien. Maar zó licht dat we het eigenlijk niet zeker weten, hij verscheen ook best laat, zo tegen het einde van de 5 minuten aan. Morgen dus opnieuw testen want we weten echt niet 100% zeker of we iets zien haha.

Hehe eindelijk heb ik mijn naam kunnen aanpassen haha. 
@JeanyAnon oeee heel spannend! Ja die test strepen maakte mij vroeger echt gestoord. Ik dacht altijd wat te zien en hield het tegen het raam aan en weet ik het allemaal ?. Ja ik zit echt te twijfelen om nu te testen ik was gisteren bij de etos maar durfde geen early test te halen. 
Ja ik ben sinds een goede 2 en half jaar regelmatig thank God. Meestal een cyclus van 32 a 33 dagen. Ja dat is het vervelende ik voel elke maand wel krampen maar niet zo hevig als nu. Ik heb al mijn afspraken voor vandaag moeten cancelen, voel mij gewoon beroerd. 

Het lijkt erop dat mijn post steeds niet wordt geplaatst als er een foto of link bij zit, dus een nieuwe poging: @Breezy wat rot dat je je zo beroerd voelt, hopelijk knap je een beetje op van een rustige dag. Fijn dat je cyclus wel regelmatig is geworden, hopelijk zijn deze klachten van een innesteling ofzo! ?? Vanochtend (3dagen voor nod) zag mijn test er zo uit: https://myalbum.com/album/HGnENzBmHrTjrf

[quote quote=10604252]@gebruiker, ja 1 met streepjes gister en een digitale. Die streepjes zei zwanger de digitale niet zwanger. Hoe dan?! Ik wacht t maar weer af, heb dit alleen nog niet eerder meegemaakt. Spannend voor jou! Ik hoop dat je ongesteldheid uitblijft???[/quote]
Dat is gekmakend! Morgen anders toch nog een streepjes test doen? Kijken of je oploop ziet?

Goedemorgen, weer getest en weer een heeele lichte streep. Wel iets donkerder dan Maandag. Heb nog steeds geen menstruatie maar ook niet echt andere kwaaltjes oid. Ja vlagen misselijk en hier en daar wat gevoelige borsten. That's it. . ?‍♀️ ik ben er onzeker van.

Ik heb me maar aangemeld bij de verloskundige. En ga het maar afwachten. Maar heeft iemand hier ervaring met niet oplopende testen? 

Heb even in mijn album de CB en van vanmorgen toegevoegd. 

https://myalbum.com/album/kcMRPtHgo9Uthz/?invite=5f8112e4-164d-466b-9d7d-17eeb8045db2

Terug
Bovenaan