NOD Februari 2023

@Mariell het streepje wordt wel duidelijk iets donkerder! Maar omdat je al bijna een week voorbij je nod bent zou je idd iets donkerders verwachten.. geen idee wat dat betekent. Heb je een fijne huisarts/verloskundige die je kan helpen?

Ik heb vanochtend nog twee testen gedaan (verschillende merken, allebei early testen) en er verscheen op allebei een heel licht tweede streepje!! Morgen doe ik nog een digitale early test van cb en dan alleen nog maar testen om te zien of het hcg netjes oploopt. Spannend!
Heb ook wel wat klachten (moe, in vlagen misselijk, rommelende buik enslaap slecht met rare dromen) alleen op de krampen na kunnen deze klachten ook van mijn "normale/dagelijkse" buikproblemen komen haha.
Ik blijf jullie allemaal met veel liefde volgen natuurlijk, hoop voor iedereen een tweede streepje en uitblijvende menstruatie deze maand! Ontzettend bedankt voor alle betrokkenheid allemaal♥️

@Mariell wel fijn dat je je hebt aangemeld bij de verloskundige en hopelijk gaat het goed?
@JeanyAnon voorzichtig gefeliciteerd en fijn dat de andere test ook positief aangaf. ?
Ik heb vanmorgen toch een early test gedaan van de action en dacht een heel vaag streepje te zien binnen 2 min en later na 5 min nog steeds. Ik denk dat mijn ogen mij voor de gek houden? want zonder flits Camara zie ik een heel licht streepje en met zie ik geen streep. Och och. Ik moet aankomende zondag of maandag ongesteld worden. Misschien toch te early? ?
Mijn enige klachten zijn steekjes in mijn borsten en last van de baarmoeder. Maja het kan van alles zijn natuurlijk en voel dit al 3 jaar, but let's keep hoping ?

@Breezy oooo wat spannend! En dankjewel ? nu nog even afwachten en hopen dat alles goed gaat :)
Vind je het fijn als we meekijken naar de test of we allemaal een streepje zien? En is inderdaad nog erg vroeg, gewoon lekker nog een keer testen van het weekend. Hopelijk positief, dat zou een prachtig begin van het jaar zijn!

ooooh super spannend @Mariell en @JeanyAnon!

Ik zie bij jou Mariell, wel echt een streepje op je 2e foto. Maar wel gek dat je NOD nu al een poosje geleden is en dat je nog steeds zo'n vaag streepje hebt. Misschien had je deze keer ook wel een langere cyclus en ben je je NOD eigenlijk nog maar net voorbij?
Mijn NOD staat gepland over precies een week, en ja hoor; daar gaan de gedachtes alweer: voel ik een innestelling? is mijn hoeveelheid afscheiding 'normaal'? Hoe voelen mijn borsten? 
Eigenlijk voel ik precies niks en voel ik me goed. Geen innestellingskrampen o.i.d. Geen idee ook hoe die zouden moeten voelen? Af en toe een steekje bij een eistok, maar volgensmij zijn innestellingskrampen meer rondom je schaambot of navel?
Is er verder trouwens nog iemand die NOD rond de 16e verwacht?

Even refererend aan mijn eerder vraag rondom de NOD's, heb al een lijstje gevonden;

geupdate lijstje:
4 februari – Mariell11 februari – Gebruiker
12 februari – Jeany
13 februari – Breezy
16 februari – Tessa-Liz
19 februari – Plubluh
20 februari – Unwritten
23 februari – Jorie (schatting)
27 februari – Zeeuwsmeisje
27 februari – Lesjepesje

deze klopt nog?

@JeanyAnon ja hoor mag wel. Ik kreeg het alleen niet voor elkaar om een foto toe te voegen haha. Hopelijk is het nu te zien. Nu dat ik er met vermoeiende ogen erna kijk is het zwaar negatief?
@Tessa Liz heel begrijpelijk hihi. Vaak voelt een innesteling van wat ik lees idd als die steekjes. Het is vaak een milde menstruatie kramp die 1 a 2 dagen kan duren. 
https://myalbum.com/album/7AYvuSn3NtHiFZ/?invite=2c3f0173-d4c5-4f97-bb48-07f8516223aa

@Breezy ik zie helaas ook nog niks, maar het is idd nog vroeg! En op de foto is het vaak ook minder duidelijk dan in het echt vind ik. Duim voor je! ??

Terug
Bovenaan