NOD Februari 2023

@Breezy, ik heb je foto bekeken. Maar test gewoon over paar dagen nogmaals. Ik kan er niks op zien... en wie weet ?. onze VK is echt super fijn. 2x ontzettend goed begeleid. Voor tijdens en na de zwangerschap. En nu met verwijderen van spiraal voelde ik me meteen weer thuis. Dus dat zit wel goed. Verder voel ik me ook prima! Nu wel wat meer misselijk lijkt. 

@Tessaliz, ik twijfel of mijn NOD nog wel klopt. Ik heb een nieuwe topic geopend over mijn lichte niet oplopende testen. En daar lees ik veel dat ik een latere eisprong gehad zou kunnen hebben. Even opnieuw berekend en dan zou het zomaar eens gister of vandaag kunnen zijn ?‍♀️. Maarja dat is misschien ook een beetje hoop ofzo... fijn om te lezen wel dat jij ook verschil ziet?. Ik vind meningen van een 'buitenstaander' toch net wat realistischer . Qua innesteling heb ik nooit eerder gevoeld, dus durf je daarbij niet te helpen...  spannende week voor de boeg dus?.

@Jeany, beetje zelfde reactie als tegen Breezy, ik wacht het maar af in de hoop dat mijn ovulatie later is geweest. Nog steeds geen bloed te zien en bij mijn andere topic zeiden ze: geen bloed is goed ?. Voor jou hoop ik dat je over een paar dagen een goede positieve test hebt!! ???

@Mariell, fijn dat je een fijne verloskundige hebt waar je terecht kan!! En laten we dan idd hopen op een late eisprong. Ik lees ook veel dat er vrouwen zijn die pas éen of twee weken na nod uberhaubt positief testen dus dat is ook nog een optie. ??

@jeanyaron wow wat gaaf, gefeliciteerd. Zo lekker gevoel om dat woord dan te zien verschijnen ?ZWANGER! Ben blij voor je. Een fijne zwangerschap toegewenst en laat ons maar weten als je de eerste echo hebt gehad of alles goed gaat.

Hier lopen de ovulatietesten op. Denk die weekend of maandag mijn eisprong. Dus het wordt een druk maar gezellig weekend. Nog meer mensen die dicht tegen hun eisprong zitten?

Fijne vrijdag ?

He Dames,
Ik sluit mij ook graag aan. Mijn NOD is 17 februari.
Zitten in ronde 3 voor ons 2e kindje.
Wij hebben een dochter van 3.5 jaar.

Liefs 

Hi meiden, 

wat is er weer veel gebeurd. Gefeliciteerd aan de dames die positief hebben getest en zwanger zijn. Geniet ervan!

@mariell; hopelijk heb je gauw uitsluitsel. Slopend deze periode. Kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt. 

mijn NOD zou dus morgen zijn. Vandaag had ik licht roze bloedverlies. Mijn sensitest van vanmorgen gaf suuuuper licht streepje weer. Het is dat de ongesteldheid gaat doorzetten of niet. Ik wacht het wel af. 

succes allemaal!! Liefs Kim

Wauw @Jeany, wat super!! van harte gefeliciteerd. 
Welkom Saby, dan lopen wij redelijk gelijk op. 
Hi Kim, spannende dag dus. Heb je ook al klachten?
Ik ben vandaag 8dpo en lees veel dat de 'zwangeren' dan al een aantal klachtten ervaren. Misselijkheidsvlagen en zere borsten enzo. Ik heb echt 0 klachten, voel me juist super energiek. Komt ook door het zonnetje haha! Maar ik verwacht dus dat het deze ronde wel weer niets geworden zal zijn..

Terug
Bovenaan