NOD Februari 2023

@Mariell: Ik heb je verhaal teruggelezen. Wat enorm verdrietig. Ik snap je aarzeling. Heel veel sterkte!
@Noenoe: Volgens mij lees je je een ovulatie af tot maximaal 15 minuten, dacht ik?
Ik heb ook vaak dat hij uren later of de volgende dag ineens super donker is, maar daar kun je denk ik niet vanuit gaan? Bij mij zijn er ook een aantal heel donker geworden, maar CB heeft bij mij nog geen smiley gegeven. Zit intussen nu op cd 17, dus we blijven vrolijk doortesten. Hopelijk komt jouw ei ook nog en hebben jullie genoeg tijd om het gezellig te maken!
@Tessa Liz: Wat spannend. Hopelijk toch nog een positieve test. Ik ga voor je duimen!

Waarom wordt mijn bericht niet gepost...? Ik had links naar foto's, misschien daarom? Mijn ov test vanmorgen was nml echt weer licht. Die van gisteren  zal dan toch positief zijn geweest ook al knalde deze niet. 
Ik klaag nog even door hoor want ik baal echt enorm. Twee maanden een vroeg ei en uitgerekend nu een later ei, precies in de 2 dagen dat manlief weg is! Hij ging vrijdag vroeg, en komt morgen terug. En gisteren een 'positieve' test. Ik kwam donderdagavond laat thuis en dacht vanavond zou nog een goede kans kunnen zijn maar hij was al in slaap gevallen. Of het moet zo'n ultieme lucky chance zijn dat je van 1 keer seks van 5 dagen ervoor zwanger kan raken ... Maar goed, al was alles wel mooi op tijd dan was het hoogstwaarschijnlijk ook niet raak geweest. Ok ik hou op nu..   

[quote quote=10605674] Hey! Dat klopt, ik herken jou ook! Jammer dat we elkaar niet om de juiste redenen herkennen, haha. ? Op het moment dat ik niet meer ongesteld werd ben ik even een halfjaar van de radar gegaan, omdat het voor mijn gevoel niet meer zoveel zin had. Nu weer met frisse moed gestart. Het voelt als een tweede kans. Ben nog steeds op zoek naar mijn ei. Ik hoop morgen/overmorgen. Zit momenteel op cd 17, dus het zal wel weer een langere cyclus worden of helemaal geen eisprong. Dat is ook nog een scenario. Ik heb een 1 maart weer een afspraak bij de Gyn om te kijken of dit heeft gewerkt en anders eventueel de Clomid ophogen. Hoe gaat het met jou??[/quote]
Begrijp ik helemaal, denk dat dat eerder gezond is om even van de radar te verdwijnen. Ik doe dat soms ook, even minder er mee bezig zijn of minder confrontaties. Wat goed dat je nu wel hulp hebt en vooruit kan!
ik heb intussen ook vanalles mee gemaakt. Misschien herinner je het je nog, ik heb endometriose. Mijn klachten zijn alleen maar erger geworden maar ik vind moeilijk een arts die me kan helpen. Intussen was ik me dan terug maar volop gaan concentreren op het zwanger worden en een ivf behandeling gestart in oktober. Dat was van de eerste keer gelukt, maar in januari ben ik het kindje verloren. Ik heb wat complicaties door de miskraam, momenteel ben ik ook mijn ovulatie aan het proberen te vinden. Uit recent bloedonderzoek bleek echter dat mijn hormonen nog all over te place zijn :/ mogelijk komt er dus geen ovulatie maar krijg ik binnenkort wel mijn menstruatie en kan ik terug opstarten voor een nieuwe terugplaatsing (ik heb nog 6 embryo's in de vriezer). Alleen het niet weten wanneer ik verder kan en de schrik voor opnieuw een miskraam vind ik echt lastig op dit moment.

@Anirbas wat een lange weg heb je al afgelegd zeg... En die onzekerheid over wanneer dan, lijkt me inderdaad heel zwaar. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt

Blijkbaar is dit maar een groep waar op bepaalde mensen maar gereageerd wordt.
dan verwijder ik mijn profiel wel terug... veel succes iedereen en hopelijk snel een positieve test.

[quote quote=10605694]Blijkbaar is dit maar een groep waar op bepaalde mensen maar gereageerd wordt. dan verwijder ik mijn profiel wel terug… veel succes iedereen en hopelijk snel een positieve test.[/quote]
Dat zal niet expres zijn gebruiker. Het is lastig om op iedereen te reageren. Misschien kun je je naam aanpassen? Dat praat ook wat makkelijker. Weet je hoe dat moet? 
Wat betreft je NOD geef je zelf aan dat je een vreemde cyclus hebt? Iedere cyclus valt de duur ervan anders? In welke ronde zit je? Dan valt er weinig over te zeggen wanneer je NOD is. Zal ergens eind februari/ begin maart zijn dan? 

[quote quote=10605214]Ik ben bang dat de Rode duivels zich 2 dagen eerder hebben gemeld. Sinds vannacht bloed en bruinverlies dus vandaag niet weer getest, was ik anders wel van plan. Op naar ronde 4 en ondertussen duim ik voor allen welke de NOD nadert ?[/quote]
In ieder geval een test bespaart gebleven, kan je bewaren voor de volgende ronde ;) 
Zien we je weer terug op het maart NOD forum. 

Hallo,

Ik heb 13/10 mijn spiraal laten verwijderen en op 23/10 had ik de eerste positieve ovulatietest. 
dus dit is ronde 5. Tussen oktober en nu schommelt het tussen 26 en 30 dagen.
ik had nu zondag 12/02 een positieve ovulatietest. Menstruatie gekregen op 01/02.

mijn naam aanpassen lukt inderdaad niet... al verschillende namen geprobeerd en de Website geeft altijd aan geen geldige naam.

Terug
Bovenaan