NOD Februari 2023

@Noenoe Ah shit... dat is balen inderdaad.. Moet je man vaak naar het buitenland? Dat maakt 'timing' ook extra uitdagend denk ik.
Hier is mijn menstruatie nog steeds niet echt goed doorgebroken. Vrijdagavond na het vrijen had ik bruinverlies (1 dag overtijd). Ik dacht; nu zal het wel gaan komen, maar mijn maandverband was de volgende eigenlijk zo goed als schoon. Zaterdags bij het afvegen soms een klein beetje bruinverlies, maar het zette niet door. Vandaag zet het ook niet door. Zelfde verhaal; bij het afvegen soms een beetje bruinverlies, maar echt minimaal.
Nu heb ik ineens stress, want ik heb gister best wat wijntjes gedronken omdat ik dacht gewoon ongesteld te gaan worden. Ik hoop dat mijn menstruatie zo snel mogelijk goed doorbreekt zodat ik duidelijkheid heb. En ik ga morgenochtend nog weer een testje doen denk ik. 

[quote quote=10605686] Begrijp ik helemaal, denk dat dat eerder gezond is om even van de radar te verdwijnen. Ik doe dat soms ook, even minder er mee bezig zijn of minder confrontaties. Wat goed dat je nu wel hulp hebt en vooruit kan! ik heb intussen ook vanalles mee gemaakt. Misschien herinner je het je nog, ik heb endometriose. Mijn klachten zijn alleen maar erger geworden maar ik vind moeilijk een arts die me kan helpen. Intussen was ik me dan terug maar volop gaan concentreren op het zwanger worden en een ivf behandeling gestart in oktober. Dat was van de eerste keer gelukt, maar in januari ben ik het kindje verloren. Ik heb wat complicaties door de miskraam, momenteel ben ik ook mijn ovulatie aan het proberen te vinden. Uit recent bloedonderzoek bleek echter dat mijn hormonen nog all over te place zijn :/ mogelijk komt er dus geen ovulatie maar krijg ik binnenkort wel mijn menstruatie en kan ik terug opstarten voor een nieuwe terugplaatsing (ik heb nog 6 embryo’s in de vriezer). Alleen het niet weten wanneer ik verder kan en de schrik voor opnieuw een miskraam vind ik echt lastig op dit moment.[/quote]  
Ik kan me dat inderdaad nog herinneren. Wat lastig dat je geen goede arts kan vinden om je hierin te begeleiden. Wat verdrietig dat je een miskraam heb gehad.. dat lijkt me nog vrij vers voor je.. :( Hopelijk heb je dan inderdaad snel je menstruatie, zodat je ook gewoon weer door kan. Ja, het onwetende is echt vreselijk. Snap dat de schrik er goed in zit bij je. Ik ga duimen dat je snel een goede terugplaatsing krijgt en dat je snel zwanger mag raken! 
Hier intussen op cd18 en nog altijd geen eisprong. Ergens ben ik bang dat ie niet meer gaat komen en dat de clomid zijn werk niet heeft gedaan en dat deze de volgende ronde moet worden opgehoogd. Er is een kleine kans dat ik rond cd8 een eisprong had. Ik had een donkere ovulatietest (alleen geen cb test gedaan), maar weet het niet 100% zeker. Ik had die avond ook echt krampen en pijn in mn onderbuik. Maar dat zou wel heel vroeg zijn. Aan de hand daarvan zou mijn NOD op 23 februari zijn. Misschien ga ik dan testen. Verder kan ik alleen maar afwachten. 
Mocht het deze ronde niet raak zijn, ga ik de volgende ronde wel echt om echo's vragen tussentijds, zodat ze kunnen zien of ik wel of geen eisprong ga krijgen en of er een mooi ei groeit. De onwetendheid en de onzekerheid zijn echt vreselijk, maar ja er zit niets anders op dan het gewoon af te wachten..  

@Tessa Liz: Spannend! Hopelijk toch een mooi tweede streepje op je test. Ik snap je stress, maar volgens mij kan dat nu nog geen kwaad. De baby krijgt nu nog niet direct voeding via de moeder, dus ik zou je daar geen zorgen over maken!
@Gebruiker10419195: Ik denk dat je NOD dan rond 26/02 is? Ik ga voor je duimen!
@Noenoe: Ik snap dat je flink baalt. Hopelijk dan toch nog een kleine kans!

[quote quote=10605731]@Noenoe Ah shit… dat is balen inderdaad.. Moet je man vaak naar het buitenland? Dat maakt ’timing’ ook extra uitdagend denk ik. Hier is mijn menstruatie nog steeds niet echt goed doorgebroken. Vrijdagavond na het vrijen had ik bruinverlies (1 dag overtijd). Ik dacht; nu zal het wel gaan komen, maar mijn maandverband was de volgende eigenlijk zo goed als schoon. Zaterdags bij het afvegen soms een klein beetje bruinverlies, maar het zette niet door. Vandaag zet het ook niet door. Zelfde verhaal; bij het afvegen soms een beetje bruinverlies, maar echt minimaal. Nu heb ik ineens stress, want ik heb gister best wat wijntjes gedronken omdat ik dacht gewoon ongesteld te gaan worden. Ik hoop dat mijn menstruatie zo snel mogelijk goed doorbreekt zodat ik duidelijkheid heb. En ik ga morgenochtend nog weer een testje doen denk ik.[/quote]
Ik heb ook een ronde gehad dat ik een aantal dagen licht bruinverlies had maar uiteindelijk toch menstruatie. Lichaam kan je echt opfokken.  Hoop voor jou dat het niet doorzet en je alsnog een positieve test hebt. Die wijntjes zullen niet zoveel uitmaken denk ik hoor. 

[quote quote=10605721]
Hallo,

Ik heb 13/10 mijn spiraal laten verwijderen en op 23/10 had ik de eerste positieve ovulatietest. dus dit is ronde 5. Tussen oktober en nu schommelt het tussen 26 en 30 dagen.
ik had nu zondag 12/02 een positieve ovulatietest. Menstruatie gekregen op 01/02.

mijn naam aanpassen lukt inderdaad niet… al verschillende namen geprobeerd en de Website geeft altijd aan geen geldige naam.
[/quote]
Zou wel heel toevallig zijn als al die namen al bezet zijn. Maar zou kunnen. Zitten veel mensen hierop natuurlijk.
Dan ben je nu 6 dpo? Een mogelijke innesteling zou dan komende week zijn. En a.s. weekend NOD. Spannend!

Heb vandaag nog een keer seks gehad pff haha wat een ellende. 
Theoretisch gezien als ik vrijdag een positieve ovtest had komt ei binnen 24-36 (sommige zeggen 48) uur. Dus dan zou vandaag nog kunnen. Zelf denk ik dat mijn ei altijd binnen 24 u komt. Geen idee waarom. Dat kun je niet weten  natuurlijk. Er zit niks anders op dan mijn NOD af te wachten nu. 

Ik heb even teruggelezen. Bedankt voor jullie steun dames, heel lief! 
Noenoe, succes! Altijd spannend weer dat afwachten.
Ik krijg waarschijnlijk een kijkoperatie, omdat de hsg (baarmoederfoto) niet gelukt is. Ook kunnen we beginnen aan IUI. Maar daar wil ik nog even mee wachten, omdat ik altijd vanaf 2dpo bloedverlies heb tot en met de menstruatie en ik denk dat ik daardoor niet zwanger word. Dat wil ik eerst uitzoeken, waar dat vandaan komt. Ik ben daarvoor doorverwezen naar een ander ziekenhuis/second opinion.

En verder, ik zit in mijn vruchtbare dagen maar mijn vriend is echt flink ziek. Balen. Wordt dus niets deze maand. 

Terug
Bovenaan