NOD Februari 2023

Bedankt voor jullie reacties. Ik had het gister al gelezen en het stelde me toch wel gerust te lezen dat jullie dachten dat het niet heel veel kwaad kon. Vanochtend is mijn menstruatie dan toch eindelijk goed doorgebroken. Mix van teleurstelling en opluchting tegelijk. Een drukke week voor de boeg dus die gaan we maar weer rocken en op naar de volgende ronde!
@Caramelx oh jeetje dat is ook flink zoeken dus en ik snap dat het een hoop onzekerheid met zich meebrengt. Als de mogelijkheid van de echo's er gemakkelijk is, dan zou ik daar ook zeker voor gaan! Kun je het strakker monitoren en wellicht daardoor ook wat meer los laten.
@daniellee Jeetje wat heb jij ook veel voor de kiezen.. ik snap dat je eerst het bloedverlies wilt onderzoeken. Is het veel? En gaat het ook gepaard met pijn?
@Noenoe, toch hoop ik nog voor je deze ronde. Het zou toch een mooi wondertje zijn!

[quote quote=10605754]Ik heb even teruggelezen. Bedankt voor jullie steun dames, heel lief! Noenoe, succes! Altijd spannend weer dat afwachten. Ik krijg waarschijnlijk een kijkoperatie, omdat de hsg (baarmoederfoto) niet gelukt is. Ook kunnen we beginnen aan IUI. Maar daar wil ik nog even mee wachten, omdat ik altijd vanaf 2dpo bloedverlies heb tot en met de menstruatie en ik denk dat ik daardoor niet zwanger word. Dat wil ik eerst uitzoeken, waar dat vandaan komt. Ik ben daarvoor doorverwezen naar een ander ziekenhuis/second opinion. En verder, ik zit in mijn vruchtbare dagen maar mijn vriend is echt flink ziek. Balen. Wordt dus niets deze maand.[/quote]
Je bent er al zolang mee bezig ook. Zou fijn zijn als je wat meer antwoorden zou krijgen. Kan me voorstellen dat je onzeker van het bloedverlies wordt. Zou ik ook hebben. Hopelijk kan je snel bij dat andere ziekenhuis terecht. Een verloren ronde is altijd balen ?

@TessaLiz, balen dat je toch ongesteld bent geworden. Hopelijk deze ronde beter!  
Ik zou zelf gisteren of vandaag ook ongesteld moeten worden. Vooralsnog niks te bekennen. Ook geen voortekenen. Ook blijft mijn temperatuur hoog, maar de test was vanmorgen witter dan wit... Ik wacht het nog maar even af, maar vind het wel bijzonder. Dan liever gewoon bloed en door ?

Spannend Plubluh, onzekerheid is altijd vervelend. Maar ik duim voor je want het kan nog! 

Bedankt voor jullie steun dames. Ik bloed best flink ja, zoveel als een menstruatie. Dus vanaf ongeveer 3dpo gebruik ik maandverband tot en met mijn menstruatie. Ruim 2 weken meestal.

Oh dames, ik heb een hoop gemist. Sorry! Ik heb weer alles bijgelezen. Weet alleen even niet bij wie er een NOD aankomt. Spannende tijden. Wat een rollercoaster om zwanger te worden hè? Ik hoop zo dat iedereen in deze groep een kindje mag verwelkomen in 2023, dat zou mooi zijn!
Ik heb weer zo'n lange cyclus als de vorige keer. Toen een cyclus van 53 dagen. Nu zit ik op CD 40 en had ik vanmorgen rond 06:45 uur een positieve ovulatietest (smiley CB). Zaterdag op zondag rond middernacht gezellig gehad en afgelopen middernacht ook. Gisteravond heb ik (volgens mij) m'n eisprong gevoeld. Daarom deed ik vanmorgen nog voor de zekerheid een ovulatietest. Die was dus positief. Is het dan handig om het vanavond ook nog gezellig te maken? Of is dat te laat?
Mijn NOD is 7 maart, maar heb tot nu toe een korte luteale fase, dus zal wel eerder zijn hoor. 

@Danielleeeex: Jeetje, wat heftig. Ik heb voorheen weleens bij iemand gelezen die hier ook last van had. Zij kreeg volgens mij bepaalde medicatie om de bloeding te remmen en is vervolgens via IUI zwanger geraakt. Ik weet niet precies meer wat het was, maar volgens mij is het wel heel goed behandelbaar!
@Tessa Liz: Ja, het zou mij een hoop rust geven als ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Maar het wachten en de onzekerheid, daar heeft iedereen natuurlijk wel een beetje last van natuurlijk, haha. Voor nu blijf ik nog wel ovulatie testen doen. Toen ik nog wel een eigen cyclus had, was mijn eisprong ook pas rond cd 21/22, dus ik wacht het nog heel eventjes af. Hopen op een eitje!
@Noenoe: Ik blijf ook voor jou duimen!!
@Publuh: Vervelend die onzekerheid! Hopelijk toch nog een tweede streepje straks!
@MichelleVdm: Vervelend dat je zulke lange cyclussen hebt! Wel superfijn dat je je eitje hebt gevonden. Als het goed is springt je eitje 24 tot 36 uur na de ovulatie. Dus ik zou het zeker vandaag of morgen nog gezellig maken :D

@Danielleeeex jeetje wat naar zeg! Weet je al wanneer je terecht kan in het andere ziekenhuis?

@ MichellevdM ik zou zeker nog een gokje wagen! Dat kan heel goed nog raak zijn. 

Terug
Bovenaan