NOD in juli

Nou Kadwiel je houdt ons wel in spanning haha, morgen testen, ik ben benieuwd.

Hey Kadwiel en Mirjam, haha.. vreselijk he als een kip zonder kop de hele dag stressen. Spannend hoor! Hou ons op de hoogte!

nou meiden, nog steeds niets hoor. Er valt nog bar weinig te bespeuren. elke keer als ik wat voel, ren ik naar de toilet en denk dat ik ongi wordt. gelukkig nog geen spoor. ik ben echt werkelijk de uurtjes aan het aftellen tot ik mag testen.... op mijn verjaardag!

moet eerljk zeggen dat ik mij wel anders voel. buikkrampen, heel anders dan anders. steken honger, misselijk vol, maar toch weer trek, maar mijn borsten doen helemaal niets. rusteloze benen etc etc.

de krampen kunnen uiteraard ook van de aankomende ongi zijn....

het is dus nog wachten... we zullen zien!

en jij mirjam? bij jou al een testje er tegenaan gegooid? veel succes ook!

groetjes

Helaas, ik ben vanmiddag ongesteld geworden... Kadwiel en Mirjam, hopelijk hebben jullie meer succes! En alle andere natuurlijk ook.

Ik ben door naar de volgende ronde!!

Hoi!
Jammer, Imkie, helaas op naar de volgende ronde!

Kadwiel, je maakt het wel spannend hoor! Morgen testen? Succes en Mirjam ook!

Ik moet nog een week wachten! Pfffffff....
Ik ben dan wel op vakantie!

hoi meiden,

hier alweer een negatieve test. Heb ook flink zitten huilen bij het aflezen van de uitslag. ik doe maandag nog een testje maar, maar gok dat mijn "ontpillen" nu pas van start is gegaan. Waar ik de vorige maand helemaal geen last had, zal dat nu ineens zijn.

ik baal hier zo van. word hier echt radeloos van. So far for a happy birthday...

xxx

Hoi,

Ik moet zeggen dat ik na het stoppen van de pil ook gek werd van mijn ongesteld heid.
Ik werd het altijd op een zondag en ondertussen is dit in de 5 rondes verschoven na een woensdag ervoor.
Daarom heb ik verleden maand ovulatietesten gebruikt omdat ik even door het veranderen niet meer wist wanneer eventueel mijn vruchtbare dagen zijn.
Kadwiel dus misschien is inderdaad jouw lijf nu ook aan het ontpillen???
Wacht nog een paar dagen en gooi er weer een test tegen aan, is er dan nog niets dan kan je altijd nog naar de huisarts gaan.
Succes en ook sterkte want dit is killing!!!

Hallo allemaal!

Het lijkt me gezellig om ook nog eens mee te praten. Echt zo killing het wachten tot je kan testen!
@ Kadwiel: had je al een normale menstruatie gehad na het stoppen met de pil of was je er meteen voor gegaan? (sorry, heb niet hele forum gelezen!)
@ Mirjam: weet je al wat?

Vorige week testje gedaan (negatief), maar nog steeds niet ongi! Vanmorgen misselijk! Dus wie weet... hoop het zo.

Weet iemand hoe het zit met tampon gebruik? Ik gebruik hem altijd als ik weet dat ik ongesteld moet worden zodat ik niet naar huis hoef. Mag je dat gewoon doen? En zonnebanken enzo?

Succes iedereen die zit te wachten! En Kadwil ook succes met de volgende ronde;), ik zal voor je duimen.

Liefs,

Janna

Terug
Bovenaan