NOD januari 2019

Hoi allemaal!

Ik sluit ook aan! :)
Ook besloten om er voor te gaan, mijn NOD zou 6 januari zijn.
Ik wacht eigenlijk nog op mijn eisprong :)

Net als TanteAnnie moest ik ook wachten vanwege een reis naar een Zika virus gebied.. dagen afgeteld!!

Hopelijk krijgen we allemaal heel snel goed nieuws!

Oooh spannend @femstra! Hoe lang hebben jullie aangehouden qua tijd als ik vragen mag? Ik ga m’n laatste weekend genieten van wijntjes en kaasjes en dan gaan we ervoor.. Spannend! 

Hoi allemaal,Mijn langverwachte eerste nod zou in januari vallen. Na een reis door een land met zika wordt geadviseerd om 40 dgn te wachten(voor zover ik weet). Echter is mijn cyclus vervroegd waardoor mijn eisprong 35 dgn na de reis is. Ik had het in mijn hoofd al zo uitgestippeld. Eerste keer mijn nod op mijn verjaardag, hoe speciaal zou dat zijn. Ik baal dan ook verschrikkelijk van de verandering in mijn cyclus. Nu zou ik moeten wachten tot februari. @femstra en tanteannie; welk tijdslimiet hebben jullie aan gehouden en wat waren jullie overwegingen? Ondanks dat ik zelf nog niet mee doe in januari, hoop ik voor jullie allemaal een mooi begin van 2019! 

Hey Citrus ik lees net je berichtje ? ik temp gewoon nog daar wil ik geen afstand van nemen zo weet ik dat ie geweest is.IIk ben op dag 12 begonnen met ovu testen zonder moeite en dat was heerlijk afgelopen keren stuiterde ik al op dag 9 en deed ik ze ook wat totaal geen nut heeft. Ze lopen rustig op ik verwacht tussen dag 15 en 17 me ei zo was het voor de mk dus is even afwachten of dat zo nog is ik weet gelukkig wel zeker dat me LF 11 is dus dat kan ik tellen als me ei toch later is verschuift me Nod wat. We hebben echt gewoon regelmatig seks en voel toch dat het doordat ik meer rust heb en er minder mee bezig ben dat het niet geforceerd voelt, ja misschien doen we het een keer extra als ik me piek heb maar voor de rest gewoon lekker regelmatig seks dat zou dan voldoende moeten zijn.Het is nu CD14 dus ben heel benieuwd denk nog niet dat het vandaag piek is maar heb sinds gister wel krampen maar was toen links en sinds ik wakker ben krampjes rechts. Het bmm voelen en afscheiding heb ik ook wel een beetje losgelaten soms voel ik soms niet en kijk alleen naar wat in me slip zit eigenlijk. 

@OngeduldigeWe hebben het voorgelegd bij onze huisarts. Voor een vrouw is 1 maand na terugkomst voldoende, voor een man 2 maanden. Hierbij wordt de verwachte tijd al keer 2 gedaan voor de zekerheid, máár er zijn ook gevallen bekend waarbij het zikavirus nog later in sperma van de man werd gevonden. Komt erop neer dat ze het gewoonweg niet goed weten, omdat er nog te weinig bekend over is. Testen heeft weinig zin, want die zijn ook niet waterdicht. Uiteindelijk zei onze huisarts dat de kans dat je het überhaupt gekregen hebt, het nog bij je draagt én het overdraagt aan het kind kleiner is dan het winnen van de loterij. Hij raadde ons 2 maanden wachten aan en dat hebben we dan ook gedaan. Het blijft dus een gok.. Maar wel eentje waarbij het het misschien wel waard is toch nog een ronde te wachten voor de zekerheid.. 

Ben weer even terug van weggeweest!Wat lastig zeg als je je kinderwens moet uitstellen vanwege Zika. Heb je eindelijk besloten er voor te gaan en dan moet het plan alsnog in de ijskast. Ik zou inderdaad ook alle dagen aftellen!Feyre, je bent goed bezig! Volgens mij weet je heel goed wat voor jou werkt en wat  niet en ik heb heel veel bewondering voor hoe je op die manier de rust probeert te bewaren en het gezellig te houden in huis :) Mijn complimenten.Mijn NOD zit ergens tussen 26 en 30 NOD wrs. 1e ronde. Ik ga er  niet vanuit dat het is gelukt dus heb niet heel veel spanning. Afgelopen dagen wat minder op het forum kunnen lezen door andere bezigheden. Ik ga de 25e denk ik testen, omdat we dan 's avonds kerstdiner met mijn ouders hebben. Het lijk me fantastisch om het met hen te kunnen delen. Als die negatief is ga ik gewoon op de wachtstoel tot de 30e. Als die ook negatief is en geen menstruatie zich aandient wacht ik denk ik nog een week en zitten we ruim in januari! Ik denk dat ik het redelijk los kan laten, maar vraag het me over een paar dagen nog een keer haha

@tanteAnnie en @Ongeduldige, Ik heb op advies van de huisarts en GGD een maand aangehouden. Mijn partner is niet mee geweest dus voor hem geld het niet.   

Hi allemaal, ik meld me hier (helaas) maar weer. Had vandaag NOD maar ben helaas ongesteld geworden, ik schuif dus door naar ronde 6. Baal echt ontzetttttenddd. Had zo gehoopt op een klein geheimpje met de feestdagen. Ik ga een dezer dagen jullie berichtjes even teruglezen zodat ik op de hoogte ben, maar dan weten jullie alvast dat ik hier weer mee lees en ook zo nu en dan zal reageren. Heb mijn nieuwe NOD ook al weer aangepast in het document trouwens.  

Terug
Bovenaan