NOD januari 2019

@tanteannie en @ongeduldige Wij hebben op aanraden van de huisarts twee maanden gewacht. Ik hoop voor jullie dat deze maanden snel om vliegen!

Hoi allemaal, Ook ik sluit me aan. In mei gestopt met de pil en wilde na onze vakantie in september gaan proberen. Echter geen rekening met het zika virus gehouden dus pas eind november kunnen beginnen en toen net mijn ei gemist. Nu vol goede moed begonnen  in december. Heb op het moment een cyclus van 40 dagen dus NOD rond 13januari, maar kan ook iets eerder zijn omdat mijn cyclus iedere maand iets korter wordt. Ben benieuwd en duim voor jullie allemaal! 

Gisteren helaas mijn ongi doorgebroken dus nu echt over van nod dec na nod januari... iemand tips??? Zit nu in ronde 14e en vind het inmiddels echt niet meer leuk.. cyclus is onregelmatig verschilt van 31 tot 39- al onderzocht ziekenhuis + vriend ook en alles goed.- slik davitamon mama compleet+visolie- gemeenschap sowieso voor na en op de dag van eisprong blijf zelf ff liggen ( zo gek al! )helpppp wat kan ik nog meer doen?????? 

Ik sluit me ook aan bij jullie! Dit wordt ronde 6.Ik kreeg een miskraam na ronde 4. Nu werd ik na 26 dagen al ongesteld.. ik denk dat mijn lichaam wat ontregeld is door de miskraam. Als ik uitga van mijn normale cyclus van 28 dagen dan is mijn NOD 15 januari. En 2 januari mijn eisprong. Duimen weer! @Daiss ik heb nog wel een tip. Ik ben diëtist/orthomoleculair therapeut dus ik heb veel verstand van hormonen. Ik weet niet natuurlijk veel van jouw situatie maar het helpt iig om zo min mogelijk stress te hebben. Plan regelmatig een rustdagje in. Mediteren, yoga, of gewoon simpelweg een boek lezen kan helpen om te ontspannen. Als je namelijk te veel stress ervaart is het voor je lichaam belangrijker om te overleven en de fight or flight reactie te kunnen inzetten dan om te kunnen voortplanten. Stresshormonen en voorplaningshormonen worden in hetzelfde orgaantje in je hersenen aangemaakt. En je lichaam maakt daar dus letterlijk de keuze.. wil ik overleven of wil ik voortplanten.ik hoop dat je er iets aan hebt en zo niet dan misschien iemand anders :)succes deze ronde allemaal!!

Hallo ladies Ik heb zo'n lange cyclus dat ik altijd in 2 topics val. Zit op dag 33 en hieronder een foto van al mn ovu testen. Wat zouden jullie zeggen? Gisteren en eergisteren eisprong gehad? 

Terug
Bovenaan