NOD januari 2019

[quote quote=10147031]Hallo ladies Ik heb zo’n lange cyclus dat ik altijd in 2 topics val. Zit op dag 33 en hieronder een foto van al mn ovu testen. Wat zouden jullie zeggen? Gisteren en eergisteren eisprong gehad? [/quote]Je ovulatie test op de 21e en 22e zijn idd het meest lijkend op 2 sttreepjes. Het is echter wel opvallend dat je op de andere ook lichte streepjes hebt en bijna 3 dagen een positieve ovulatietest hebt. Ik heb ooit ergens gelezen dat je ovulatietesten ook positief uitslaan als je zwanger bent, zou dat kunnen?Ik hoop voor je op een mooi begin van 2019! 

leia ik hoop dat het is maar weet het niet. Sinds gisteren spontaan overgegeven dus hoop dat het zo is . Cyclus 38 tm 53 dagen gehad dus weet het allemaal niet meer hoe of wat. Sinds mei bezig

BabyOneTwo, dat is een restje waard...Hebben jullie ervaring met de action ovulatietesten? Was er benieuwd naar en vanwege de schappelijke prijs heb ik die afgelopen dagen gedaan maar streepje blijft amper zichtbaar, terwijl ik vandaag of morgen mijn eisprong zou moeten hebben (heb een vrij regelmatige cyclus). Mijn afscheiding is wel al twee dagen passend bij de vruchtbare dagen. Iemand hier ervaring mee? Welk moment vd dag testen jullie, zou het daar nog aan kunnen liggen?  

Daisy vr,  bedankt voor je reactie ik Zit inmiddels in ronde 14 .. ik wist totaal niet dat dat een factor is. Stress heb ik niet echt altans ik ervaar het niet ! Ben wel echt een bezig bij! Ben 25 jaar en run mijn eigen kapsalon 4 dagen in de week daarbij moet mijn huis altijd spik en span zijn ( dat is echt een tik) op mijn vrije dagen ben ik letterlijk altijd op pad(shoppen/bij vriendinnen langs etc) !! Dat is wel zon beetje mijn dagelijkse ding met hormonen haha!!!! Is het dan verstandig om vanaf de positieve ovulatie test rustiger aan te doen of echt gedurende de hele cyclus?????  

Daiss het beste is om regelmatig, dus gedurende de hele cyclus en eigenlijk gewoon altijd (ook als je niet zwanger wilt worden) even een rustmoment in te plannen zodat je lichaam de ruimte krijgt om de stresshormonen te verwerken. Stress is ook niet per definitie slecht. Het zorgt er onder andere voor dat we ons bed uit komen en de dag kunnen beginnen. Maar veel en langdurige stress zonder rust tussendoor is niet goed voor je vruchtbaarheid. Het klinkt inderdaad alsof je een bezig bijtje bent! Misschien kan je samen met vriendinnen iets ontspannends doen! Liefst wel zonder alcohol wat ook stress voor je lichaam oplevert. :p https://zwangerworden.nl/blog/is-stress-echt-zo-slecht-vruchtbaarheid/https://www.ad.nl/lifestyle/bewezen-stress-bemoeilijkt-zwanger-raken~a449a862/  

[quote quote=10147046]leia ik hoop dat het is maar weet het niet. Sinds gisteren spontaan overgegeven dus hoop dat het zo is . Cyclus 38 tm 53 dagen gehad dus weet het allemaal niet meer hoe of wat. Sinds mei bezig[/quote]Heb je een zwangerschapstest gedaan? Zo nee, zou ik dat wel overwegen!!

Daiss goh wat lang zeg. Wat wordt jullie geduld toch ontzettend op de proef gesteld. Wat kun je nog meer doen? Ik slik sinds een week tarwekiemolie (holland en barrett), heb ik goede dingen over gelezen. Ik ben ook met acupunctuur begonnen, dat kan de vruchtbaarheid ook bevorderen. Ik heb er een heel goed gevoel bij. Misschien nog even je zorgverzekering checken dit jaar zodat je alternatieve zorg kan doen? 

Hi allemaal, ik ben nieuw hier op het forum. Ik had heel erg gehoopt op een positieve test, maar helaas. In januari is het voor ons ronde 5. Ik probeer positief te blijven en weet dat veel vrouwen langer bezig zijn.  Hoe gaan jullie met de teleurstelling om?

Terug
Bovenaan